bambi - stolt mamma Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Har idag 40 dager igjen, og kan endelig kalle meg høygravid! (34+4 idag). Var på ultralyd nå sist fredag, og alt sto bra til med den lille. Var 2700 g allerede ifølge ultalyden. Bruker fødselsvekten som man får av ultralyden og stemme? Vi fikk høre han kom til å bli 3800 g ca.. Eller er det mulig han blir større/mindre, og det er vanskelig å beregne dette via ultralyd? Uansett så har han snudd seg med hodet ned, og ligger med rompa i været allerede! Kjente jeg ble kjempe glad over denne nyheten
-mtp- Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer som høygravid Tror ikke på det måle greiene de har... Eg var på UL 4 dager før eg fødet første jenta og da sa de hun var 2900 og 4 dager senere kom hun og var 3900... Så 1 kg på bare 4 dager er helt umulig
super_s Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Mini`n min har ligget med rompa i været i minst 1 uke alt og jeg er 33+2.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 babyen min lå med hodet ned i uke 33...nå har han sittet med hodet opp siden uke 34 og der blir han sittende..har vært på ul hver uke siden... ikke for å være gledes dreper men de kan snu seg mange ganger enda:S hvis ikke dem har festet seg da:) kansje jg var litt gledesdreper nå....fy meg..
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tok ul for å beregne vekt fire dager før førstemann kom ut. Jeg hadde hele tida fått høre at jeg kom til å få ut en kjempebaby. Men den gang ei. Han ble estimert til 3600 tre uker før termin, og kom som sagt fire dager etter, bare 2900. Så jeg stoler ikke på disse målemetodene.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 vet ikke hva jeg skal si ang disse målene....men nervøs blir ejg jo når jeg leser om hvor mye de kan bomme!! spesielt når de kan bomme med ett kg!! her blir det mest sannsynlig setefødsel og de har estimert han til å være en liten baby rundt 2800-900 ved termin... skrekk og gru hvis de bommer og han er 1 kg større!! eeeeeehh...ææwwwe:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå