Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange "nye" aktive mager som har lyst på treff for tiden. Så bra :)! Kanskje endel som har termin godt utover i 2011 også, å da vil jo terminene sprike en god del etterhvert..Tenkte at siden vi/de som har vært noen ganger nå,har snakket litt om Cafè Sånn,prøver jeg å sette opp et treff på mandag. For min del kan det gjerne bli tirsdag hvis det passer bedre?. Noen som er med? skal man evt bestille bord? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS! Så at innlegget ble litt rart skrevet. Mener selvfølgelig at det er kjempekoselig med alle som kommer, uansett magestørrelse og termindato :) alltid hyggelig å se, og bli kjent med nye fjes :) :).

Skrevet

Mandag passe fint, æ kommer :-) Da får vi endelig kommet oss på Sånn... Kan ikkje du bestille et bord ja, det kan jo være det tryggeste kanskje...

E blitt sm fram til permisjonsstart, så gi gjerne et lite pip om nåen har lyst på en kaffekopp på formiddagen også :-)

Skrevet

Hei

Har endelig fått logget meg på her, bare for å si at jeg regner sterkt med at jeg kommer mandag:)

Kjekt om du hadde bestilt bord ja.

Skrevet

æ e gjerne me på det her treffet :) passer ypperlig på mandag for min del :)

Skrevet

Æ e med mandag 1 nov :) skal på første treff i mårra på Egon, litt spent, men trur d blir kjæmpe koselig :D

Skrevet

kos dokker i kveld jente, æ blir hjemme mens stormen herje ute :P

Skrevet

Jeg hadde tenkt meg på treff i kveld, men er litt betenkt i tilfelle brua blir stengt, så jeg drøyer det til neste uke. Da kommer jeg, storm eller ei! Ønsker dere et koselig treff :)

Skrevet

Men jeg trosser stormen og kommer. Satser på å treffe flere av dere der, ellers får vi bare planlegge nytt treff snarest. Begynner jo å nærme seg permisjonsstart for flere :-)

Skrevet

Håpe dåkker har det knall, æ meldte visst forfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...