Pumba78 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som vet hvordan det ser ut når slimproppen har gått? Og om man kan ha sex når den har det?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Slimproppen ser ut som en stor klump med snørr. Heheh.. Skikkelig ekkelt, men det er faktisk slik den ser ut. Og kan ofte være blodtilblandet. Jeg TRUR man kan ha sex etter at den er gått. Men skal ikke si for sikkert. Jo det trur jeg du kan. For slimproppen kan jo gå uten at man legger merke til det også, den kan også gå litt etter litt.
mamma til lillingen Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Vet ikke ang sex, men jm sier at man ikke skal bade i offentlige bad pga infeksjonsfare. Og om man kan få infeksjon av sex er vel ikke helt utenkelig?
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Det var det jeg tenkte på også, men var usikker på om dette gjaldt etter at vannet hadde gått, eller om det var slimproppen det gjaldt. Kanskje man kan spørre jordmødrene på det nye forumet her?
Pumba78 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2010 Takk, sikkert lurt å spørre ja. Hm, stor klump med snørr kan jeg kanskje ikke skryte på meg haha, men liten blodig slimklump kanskje... Takk for hjelpen!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis du leser på hva andre har spurt jordmødrene her inne om så er det mange som har spurt om slimproppen. Mener å huske at hun ene sa at man kunne fint ha sex selv om slimproppen hadde godt da fosteret ligger godt beskyttet uansett. Tror det er hvis vannet går at man ikke kan ha sex, men du kan jo lese hva de har svart for sikkerhetsskyld =)
-mtp- Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 MMin slimpropp var helt blank.... Ville ikke hatt sex når den var gått pga infeksjons fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå