Gå til innhold

Modningsakupunktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å fikk modningsakupunktur hos jm idag. Noen med erfaring med det? Har det funka hos dere? Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også modningsakupunktur. Var der i dag og det var tredje gangen. Første gangen fikk jeg litt mer kynnere, men andre gangen resulterte det i modningsrier. Var der som sagt i dag, og kjenner det murrer litt. Skal tilbake igjen på torsdag, og da skulle hun kanskje sette noen nåler som går litt mer på riefremkallende. Men det skulle vi se ann. Hvordan kroppen min hadde reagert osv. :)

Har ikke prøvd dette før, så veit ikke hvordan fødselen blir i forhold enda. Men sist gang ble jeg satt i gang pgs SF og jeg vil IKKE ha en slik fødsel igjen. Denne gangen vil jeg at det skal gå naturlig og at jeg har en positiv fødselsopplevelese. :)

Lykke til forresten! :)

Skrevet

Følte det funket på meg, fikk en del kynnere og kjente kroppen gjorde seg istand liksom, hadde 4 behandlinger med nåler, gikk en uke på overtid og fantes ikke spor av modning på meg, så for meg funka det ikke dessverre, men hører mange sier det funkerer, så det er absolutt verdt et forsøk, såfremt man ikke må betale i dyre dommer da, jeg gikk på sykehuset til kontroll hver mnd så jeg fikk gratis tilbud av min jordmor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...