MMM<3 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er 33+5 idag og helt fra morgenen av idag har lille pod'en bevegd seg veldig mye i forhold til vanlig. Sparket på nye steder så det gjør vondt. Hu har vanligvis vært ganske snill mot meg der, ikke så mye bevegelse, men daglig. Idag er det helt sinnsykt mye syns jeg. Klarer jo nesten ikke sitte til tider. Er litt moro og da Men er det vanlig at det kan være sånne dager?
Piny Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 vet ikke hvor vanlig eller ikke det er jeg men frøkena min har vært sånn de siste 4-5 ukene (jeg er 34+4 i dag) hun har 2-3 rolige dager og så plutselig tar det helt av inni der noen dager, skjønner ikke at hun ikke blir helt ør av å velte så mye rundt hihih.
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Slik er mi lille tutte også... ) Jada, så blir jeg nervøs og tenker "er hun stresset for noe ??" Men-men, hun må da få lov å sprelle litt.. sikkert begynt å bli litt trangt inn i der... )
Miessi Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Trur det begynte rundt uke 33 hos meg også, Han spakret og rørte på seg som en galing. Tror faktisk at dette skylles at han har blitt mye større og alle bevegelsene blir mye mer tydelig. Er nå i uke 38 og det har dabbet seg av litt, men dette er vel pga plass mangel.
MMM<3 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2010 Ok, da er det ikke uvanlig da Syns det er litt koselig og da, føler meg mer gravid! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå