Gå til innhold

Slanking før jeg blir gravid


stikling

Anbefalte innlegg

Vil ned i en BMI på under 30 før jeg blir gravid, så jeg har bedre utgangspunkt for svangerskapet og fødselen. Får jo ikke føde i basseng engang med BMI over 30.

 

Nå har jeg en BMI på 32. Må ned 10 kilo blank for å få BMI på 29. (Håper jo å miste mer enn det da)

 

Noen fler med lignende prosjekter? Planlegger hjemmefødsel i Oslo, har endelig fått med gubben på babyplaner og er kjempehappy.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, har et lignende prosjekt jeg også kan du si. Vil ned til den vekten jeg hadde før jeg ble gravid med lillemann, veide 70 kg da. Vil egentlig under 70 også, men er fornøyd med 70 også. Har en bmi på 28 nå, lå en stund på 31, men vil ned til 27, helst 26.

 

Vil prøve på nr 2 i desember, så sanden begynner å renne ut av glasset, håper jeg klarer det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på!

Har prøvd å bli gravid lenge nå, men uten pos res. Har de siste to årene gått ned 20 kg, men bør nok ned 10 kg til for å bli mere på normalen. Har nå BMI på 31,5.

Er så alt for flink til å bruke mat som trøst og belønning, noe jeg har gjort siden jeg var barn. Så dette må jeg jobbe med! Tror mye er gjort hvis jeg klarer å kutte ned på porsjonene og en del av snopet, + bli litt mer aktiv på treningssenteret der jeg er medlem!

 

Vil så gjerne klare det for å bli gravid, og ikke minst for å få et sunt svangerskap og barseltid!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...