Nat27 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Med fullmånen og fløende sjø på min side, fikk jeg endelig møte lille prinsen min lørdag 23. oktober! Kommer tilbake med fødselshistorie i løpet av noen dager! Masse lykke til videre dere som er i siste innspurt! PLUTSELIG har dere de små skattene i armene! )
Miessi Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer så mye Jeg prøvde så mye jeg klarte for å be til månen, fikk litt forsmak av hvor ondt det kan være, men det var det :S Jeg må sikkert vente til november..
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer så mye med den lille prinsen din... Jeg har termin på onsdag og her skjer det lite. Blir vel overtid, hehe! Lykke til videre og kos dere masse!
Voyeur Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Gratulerer så masse! Endelig ferdig;)) Kos deg masse med gutten, gleder meg til å lese fødselshistorien;)
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 Gratulerer så mye med prinsen din, og lykke til videre framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå