myboylollypop Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 ..hvordan endre dette? noen tips? begynner å bli en smule slitsomt dette...
K_77 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Ja det er slitsomt! Hvor gammel er babyen? Vet hvordan du har det, jenta vår hadde dagen sin om natta de første par ukene, men så snudde det heldigvis av seg selv. Jordmor sa at det er sånn de bare finner ut av sjøl. Men det er lurt å ha det mørkt på soverommet når det er natta, slik at mini skjønner forskjell på natt og dag. Hvis ikke det er bæsjebleier kan det være lurt å skifte i senga, slik at mini ikke våkner dersom h*n har begynt å bli trøtt. Og så har jeg lest at man ikke skal prate og underholde dem når de er våkne om natta, man skal helst være "kjedelige" slik at man ikke holder dem våkne.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Hvor gammel er babyen? Det er ihvertfall vanskelig å påvirke babyens døgnrytme før baby blir 3 mnd gammel, annet enn å vekke ham for mat hver 3.time på dagen..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 nå har jeg mme barn men jeg vekka rett å slett minsta her på dagen å prøvde å holde henne våken på tidlig kveld etter 4-5 dager hadde hun ny rytme da var hun ca 2 uker gammel. man kan være heldig å få snudd rytmen selv om de er små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå