Lobita Skrevet 25. oktober 2010 #1 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vet ikke helt om jeg tør å melde meg inn i terminklubben, men er jo i utgangspunktet ikke overtroisk, så det kan vel ikke skade. Jeg er 30 år gammel og dette blir vårt første barn. Vi sluttet med prevensjon for ca 6 mnd siden og har vært mer eller mindre aktive prøvere siden det (uten å stresse voldsomt). Hadde noe jeg tror var en kjemisk graviditet i forrige syklus, 2 svakt positive graviditetstester ved IKM og en negativ test noen dager etter, fikk mensen dagen etter denne (6 dager over tiden). Hadde IKM mandag for en uke siden og testet positivt den dagen! Tok også 2 tester på onsdag, og 3 på fredag og alle var positive! Så det er vel ganske sannsynlig at jeg faktisk er GRAVID! Termin i følge kalkulator på nettet er 28. juni 2011. Sa det til samboer på fredag som nok ble litt overveldet... Må si det på jobben allerede denne uka, for jeg jobber med røntgen. Har litt ambivalent forhold til det å måtte si det til dem så tidlig, for er redd hvordan jeg takler det å måtte si det til dem hvis det går galt... Noen som er i samme situasjon, eller har tidligere måttet si det tidlig på jobben? Tar gjerne imot råd :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142477888-tar-sjansen-p%C3%A5-%C3%A5-rusle-inn-her-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå