preggy pop Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg spydd hver dag i 7 uker og holder på å bli gæærn. Hvor mye skal til før man legges inn, egentlig? Beholder jo litt og det svinger. Men søren, ass. Bare så møkka lei... Til dere andre som spyr eller strever med annet. Vi er vel litt tapre, eller? Vet jo selvsagt at det er mange som strever med å få barn og burde være takknemlig og alt det der. Og det er jeg. Men å føle seg så crappy hver dag i nesten 2 mnd, går det virkelig utover livskvaliteten....
Kiki27 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Å jeg er så enig! Dette er noe dritt. Spyr ikke, jeg da, men har vært kvalm i 2 mnd og vært så tapper. Gått på jobb hver dag, tross kvalme, hodepine og ekstrem tretthet. Men nå når det hele liksom skal bli bedre er jeg bare blitt verre! Så nå blir det sykemelding på meg. Blir litt godt å endelig kunne pleie meg selv. Men håper virkelig at det går mot lysere tider. Er helt på felgen. Har i tillegg en liten tass som fortjener en mer energisk mor. Klager som regel ikke, men akkurat nå var det godt å syte litt Krysser fingra for at vi blir bra SNART!
camill Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har vært kvalm med oppkast siden uke 6, men i uke 11 begynnte det å bli litt bedre. Nå er er jeg 12 +3 og blir kvalm når jeg er sulten bare. 1 tirmester er ikke bare bare nei, lå nesten hele tiden helt utslått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå