Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Er så lettet over å ha funnet ut av det. Har vridd hjernen alle veier. For jeg vet jo at hun ikke er sånn for å være vrang. Dette har vært tøft. Masse hyling og skriking i lengre tider i en periode på noen mnd. Nå har vi begynt å ignorere hyling. Vi fortsetter å prate med rolige stemmer. Forteller henne hvilke ord hun heller kan bruke. Så nå kommer det som perler på en snor. Ingen hyling eller sprelling Mammahjertet mitt smeltet da hun ga meg en stor klem da vi hadde funnet ut hva hun egentlig ville en dag hun slo seg helt vrang. Og hun er mer hjelpsom Aaaah.. Måtte bare få ut disse gledesnyhetene. Var redd det skulle vare i tid og utid.
lille sprelle Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 så bra! men så er det antagelig pån igjen snart.... har hatt en jente som egentlig har vært utrolig lett å samarbeide med og har trodd et har grunnet at hun er så utrolig flink til å gjøre seg forstått, men nå er det viljen som skal prøves ut og det er ikke måte på hvordan hun kan klare å slå seg vrang og ikke vil si hva det er, eller at hun sier hva det er og at hun får et nei og likevel slår seg vrang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå