Gå til innhold

Er det noen som kjenner livmoren enda??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig jeg.. Er i begynnelsen av uke 12 nå, og lurer på når man kan kjenne livmoren over skambenet :) Og hvordan man kjenner etter.. Liker liksom ikke å presse så hardt inn i magen med tanke på babyen :) Er sikkert ikke noe farlig da.. Dette er bare så nytt for meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos Jordmor forrige torsdag, da var jeg 12 + 1.. Hun fant livmoren ganske høyt oppe.. ca 3-4 cm under navlen.. så nå kjenner jeg etter nesten hver dag om hvor livmoren ligger.. :)

hvis du skal til legen eller jordmor snart så hjelper de deg nok så du får kjent hvor livmoren ligger. :)

Skrevet

Jeg kjenner livmoren veldig godt nå, og har gjort det noen dager :)

Er 12+5 i dag. Trenger ikke presse hardt for å kjenne den, holder at jeg bare legger hånda mi over, så kjenner jeg den, og det er stenhardt der :)

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei nå, og kjenner livmoren rett over skambenet. Kjenner den både når jeg står og ligger. Kjenner kanten godt:) Har kjent den i et par uker.

Skrevet

Hei.

Det kan variere om du er 1. gangs eller 2.

Første gangen kjente jeg det ikke før jordmor gjorde meg obs på det i uke 16.

Nå har jeg kjent den i en uke eller to og den er langt over skambenet.

Jordmor er faktisk ganske hardhendt når hun kjenner etter,husker jeg syns det var ubehagelig til tider....kanskje mest på slutten når de skal kjenne etter babyens leie.

Skrevet

Er forresten 12+0 uker i morgen:)

Skrevet

Jeg kjenner livmoren over skambenet når jeg ligger.. Er 11+2 :)

Skrevet

Kjente og så livmoren når jeg lå på rygg i uke 11 :) Fin liten kul, den kommer mer frem når jeg må tisse, hehe:-P Er 13+5 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...