StoltHønemor<3 Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har begynt å legge merke til småting med kroppen min, og det er; -Jeg fikk plutselig litt røde flekker på halsen som jeg aldri får -Jeg har vært løs i magen i noen dager også helt fin igjen plutselig -Sovner plutselig midt på dagen -Humøret har vært en kraftig vekker for meg, der jeg blant annet kjeftet ned en kollega, og det er ikke noe jeg har gjort før -Holder på å begynne å grine om jeg ikke får til noe -Er sliten.... Jeg har bestilt tester som jeg venter på og kanskje dem kommer i dag eller i morgen.. Så da skal jeg tisse på den og satse på | | Jeg begynner å lure daaa:) :)
StoltHønemor<3 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har også forkjølelses symptomer.. Nei, må nok kjøpe en test etterpå gitt:D Klarer ikke å vente!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Håper du mener at du er tre dager over IKM(ikke-kommende-mens), og ikke 3 DPO(days past ovulation) Masse lykke til med testingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå