Hønepøna Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Jenta mi hadde feber i 2,5 døgn, en dag feberfri og i dag hadde hun masse rødt utslett på kroppen og i pannen. Fikk beskjed på helsestasjonen at dette sannsynlig er den 3.barnesykdommen, men på nettet står det at de er 6 mnd før de får denne sykdommen, samt at de vanligvis ikke får utslett i ansiktet. Hun fikk smaksprøve med potet-, kålrabi og gulrotstappe i går. Er muligens en allergsk reaksjon på dette?? Noen som vet?
FruFrydmedtotette Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Gutten min hadde 4. barnesykdommen da han ikke var fylte 3 mnd engang,han slapp heldigvis unna feberen (legen sa at så små babyer ofte slapp feberen fordi jo yngre man er når slike sykdommer kommer jo lettere takler kroppen det) Gutten min hadde utslett over hele seg,ansiktet også. Nå er ikke jeg noe lege men kan jo bare gjenfortelle hva legen min sa. Og han var ikke i tvil om at det var 4. barnesykdommen. God bedring:)
Hønepøna Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar! De reagerer sikkert ikke som "normalt" når de er så små. Jenta mi er i bedre form nå, var bare nyskjerrig på hva det var! Høres ut som om helsestasjonen hadde rett;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå