Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en liten prins på snart 3mnd.han har hele tiden vært plaget med luft i magen.fiser mye og styrer.milde kolikksmerter kanskje,for han har ikke vært så mye plaget at han hyler på timevis,men sliter mye.

går dette over som ved kolikk ved rundt 3mnd alder eller?

leser om de her inne som har vært til kiropraktor...skal jeg prøve det eller går d over av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan med snuppa mi (3 mnd i går). Syns igrunnen hun har vært litt værre de siste par ukene.

I vårt tilfelle så suger lillesnupp inn endel luft når jeg ammer henne, når det er stille hører jeg "fjuse"lyden. I tillegg klarer hun å svelge endel luft ellers også.

Jeg har igrunnen tenkt at det kanskje ikke går over før hun begynner å få fast føde og ikke ammes så ofte? Neimen om jeg vet...men skulle virkelig ønske det kunne gi seg snart!

Hvis det er noe en kiropraktor kan hjelpe med, altså låsning e.l., så tror jeg ikke det går over av seg selv. Kanskje verdt å prøve det?

Lykke til:)

Skrevet

Her ble det bedre ved 4 mnd.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vår gutt hadde masse problemer med luft i magen helt fra han var 3 dager. SÅ når han var ca 2 uker reiste vi til kiropraktor. Hadde 3 behandlinger på han, samt at vi lært noen tekninker for å hjelpe han. Han ble veldig mye bedre. Han er nå 3 mnd og har fortsatt mye luft i magen, men klarer stort sett å få ut luften selv nå.

Jeg drikker også ammete, noe som virker å ha en positiv virkning på magen til veslegutten her.

MEN anbefaler å reise til kiropraktor jeg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...