Gå til innhold

Dere som er rugere nå...

Anbefalte innlegg

hva gjør dere for å la være å gå på konstant symptomjakt og hvordan er formen?

Selv har det faktisk gått overraskende greit så langt å unngå symptomjakt, men kjenner det begynner å bli vanskeligere å la være å tolke hver minste lille ting som skjer med kroppen. Prøver å holde meg mest mulig opptatt for å få minst mulig tid til å tenke på det, men det er samtidig litt vanskelig da jeg har moderat OHSS og nettopp fått lov å komme hjem fra sykehuset, med streng beskjed om å være minst mulig i bevegelse en stund til fremover. Med andre ord, sykemeldt og tusler rundt hjemme.

Noen som har noen gode tips for å få tiden til å gå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142477417-dere-som-er-rugere-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske fersk som ruger (hadde innsett på fredag) og synes foreløpig at rugetiden går ganske greit. Jeg har vært ganske dårlig etter uttaket (på grensen til å være overstimulert, sa de på sykehuset), så jeg har i grunn kjent mest på at det er vondt og ubehagelig i magen. Regner med at du kjenner godt til det, i og med at du ble innlagt har du nok hatt det mye verre enn meg.

Strategien min er å prøve å holde hodet opptatt med andre ting og ikke tenke så mye på det. Vi får se om det går...

Når skal du teste?

Huffda, ikke noe kjekt å være dårlig. Ja, har hatt mye vondt denne gangen, ikke vært spesielt kjekt. Får krysse fingrene for at det er verdt det for oss begge ;)

Skal ikke teste før tirsdag om en uke, satt inn egg onsdag i forrige uke og måtte på sykehus samme kveld, så legene mente det ikke burde vært satt inn egg i det hele tatt, men heldigvis så gjorde de det da, så er det iallefall et lite håp om at dette kan gå bra.

Lykke til videre!

Hei :)

Er selv på rugedag 4 og det er vanskelig å ikke tenke på og kjenne etter. Jeg prøver å bare gjøre ting jeg har lyst til.Jeg er også sykmeldt,men kan være i aktivitet. Jeg har fått sykmelding pga vanskelig å få tilrettelagt jobben min.Jobber i avlastningsbolig for barn.

Jeg går turer,reiser bort på besøk,får besøk,løser kryssord og leser ,ser på alt som er på tv nå på høsten er det jo noe å følge med på..,men som sagt mange ganger

vandrer bare tankene allikevel.

Lykke til :)

Heisann!

Jeg satt også inn egg onsdag forrige uke. Men jeg fikk beskjed at på de stikkpillene jeg går på nå fram til testdag er det vanlig med symptomer på tidlig graviditet. Jeg er oppblåst, blir av og til kvalm, og det murrer i magen. Jeg orker ikke tolke det pga den pilla, Men du går kanskje ikke på noe?

Nå de siste par dagene har formen min vært så god at jeg blir nesten litt bekymret.

Håper det klaffer!!!

Viventer :)

Hvilke piller går du på? Jeg har også hatt murringer, strekninger og stikk,trøtt og sulten ifra dag 3. I natt måtte jeg opp igjen å spise som ikke er vanlig...Jeg er på rugedag 5. Men jeg er ikke på langt nær slik jeg var på negativt forsøk. Jeg har ikke ømme pupper ,men er oppblåst til tider og tørr i munnen..Er i overraskende god form. Har fryseforsøk.

Jeg har gått på progynova og progestan. Nå går jeg på progynova og cyklotest.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...