Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

næææ så braaa :) det var veldig gode nyheter da. om du ringer å maser litt oxo så kan det godt henne at du får før, for det er er en del avbestillinger på dag kirurgen. var vertfall det legen min sa til meg. å det var oxo sånn jeg fikk kjappere time. :D

det er ikke noe å gruse seg til, jeg var helt frynsete i nærvene før jeg skulle inn, men nå skjønner jeg jo at det ikke var noe å grue seg for, hadde veldig vondt i skuldrene i ca 4-5 dager etterpå, med det pga gassen som dem fylle deg opp med.. det går nok så bra atter :D

Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo

Ja kjempe :o)

Nja, tror jeg venter på time. Har et par runder igjen med pergo uansett ;o)

kommer nok til å ha veldig frynsete nerver jeg også. Har ikke vært i narkose før.. Det jeg gruer meg mest til.. hehe

ikke noe å grue seg for. jeg husker når jeg fikk det, sykepleieren sa : nå om en litten stund vil du kjenne at du blir varm i hele kroppen, å det er smertestillende som begynner å virke, (fikk det intravinøst) å etter ca 1 min så spurte ho meg hvordan jeg kjente meg i kroppen, jeg hadde vist snøvlet frem at ikke jeg kjente noe som helst, å vips så sovnet jeg, hehe. rakk vist aldri å få maska over nesa i våken tilsatand :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...