PrinsesseHengepupp Skrevet 25. oktober 2010 #1 Skrevet 25. oktober 2010 Dere som temper gjennom syklusen og har blitt gravide. Merker dere noe endring i temperaturen når dere er blitt gravide? Jeg vet at jeg fryser noe helt sinnsykt når jeg blir gravid (nokså tidlig), men har aldri tatt tempen over tid for å se noe forandring/mønster og aner ikke hva min normaltemp er engang. Men har tenkt at denne frosten må jo komme av noe, og da tenker jeg en økning i temperaturen vil jo gjøre at man lettere fryser. Om noen skjønner hva jeg mener da ;-) Er det slik at kroppstemperaturen øker i svangerskapet, noen som vet?
CI82 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er ikke gravid, men har hadde en SA i juli. For meg holdt temperaturen seg på det samme høye nivået som var etter EL. Har lest at temperaturen kan stige enda mer når man blir gravid og holder seg høy gjennom hele svangerskapet. Tror også jeg har hørt at å fryse kan være symptom på graviditet. Lykke til!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Da jeg var gravid sist så falt tempen på dag 15 etter el, så jeg trodde jeg ikke var gravid. men på dag 16 så steg den igjen og da var testen positiv. Når jeg tenker etter nå så var jeg veldig frossen på dag 14 som var julaften. Satt under teppet med "oldemor" i sofaen, hehe. Trodde bare jeg brygget på noe, men kanskje det var pga graviditeten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå