Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når man får melk/væske? Min samboer liker å leke med melkestasjonene men har begynt å bli litt bekymra for at det skal komme ut no! :) Er bare i uke 14 så regner med at det ikke skjer helt enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går inn i uke 28 nå en av dagene, og har begynt å lekke litt ... men ikke så veldig mye, og bare hvis man klemmer til eller tilfeldigvis moser en pupp :P Det er sikkert forskjellig da.. begynte å komme veldig smått for kanskje et par uker sida, men hvis du er uke 14 er det sikkert ikke noe å bekymre seg for enda!

Skrevet

Jeg fikk ikke noe før 2 dager etter fødselen sist.

Jeg er også 14 uker, men foreløpig har jeg ikke merket noe. Kan jo være det kommer tidligere denne gangen, men det får tida vise.

Ville ikke bekymret meg så veldig for dette, om det skulle komme noe melk tidlig, så er det nok ikke store mengder.

Skrevet

Jeg begynte å lekke litt i uke 17, men det var bare når jeg klemte og provoserte det. Nå er jeg i uke 26 og lekker når jeg sover halvveis på magen om natten, for da blir de jo skvist, og hvis jeg eller samboeren min klemmer.

Har ikke hatt noe plager eller vært ukomfortabel med at det lekker litt, kroppen ordner jo opp i dette helt selv, og det må da være flott å tenke på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...