Gå til innhold

Kvalm og kaster opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld ble jeg så hinsides kvalm, og kastet opp tre ganger,trodde et øyeblikk at innsiden kom ut...( sorry detaljer), fortsatt kvalm i dag, og har fått litt løs mage (igjen beklager detaljene). Men, jeg har hørt at løs mage kan være et symptom på graviditet. Stemmer dette???.

Har fortsatt ikke fått TR, var til akupunktur forrige mandag, for en uke siden, for å trigge menstruasjonen. Skulle vel hatt den i uke før det... Men, har ikke sett snurten til den. Testet negativt forrige mandag, og har ikke testet siden. Så hvis jeg fortsatt er kvalm og kaster opp i løpet av de neste dagene, bør jeg vel vurdere å teste igjen ;) Regner vel igrunn med at det bare er noe jeg har spist.

Har mine tvil om at vi har lykkes denne mnd, for når akupunkturdama satt nåler for å få en EL, hadde mannen vondt i ryggen, og kunne knapt gå, langt mindre kose seg litt ;) Det jeg tenkte på mens jeg sto og bura på elgen i går var hvordan jeg i det hele tatt skal kunne komme meg gjennom et nytt svangerskap, dersom jeg skal være bli like dårlig denne gangen. Med jenta så spydde jeg de første fire mnd, døgnet rundt. Hadde mer enn nok med å puste... hvordan skal jeg klare å gå gjennom noe sånn en gang til med en 2 åring i huset. Det var nesten sånn at jeg revurderte hele " babyprosjektet" da det sto på som verst. (mener ikke det egentlig)

Måtte bare lufte litt tanker tidlig på dag ;) Ha en fin dag damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...