Gå til innhold

Influensavaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver du å benekte nå at noen døde av svineinfluensa? På hvilket grunnlag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vaksinepusherne som benekter at tidsmessig sammenheng er lik årsakssammenheng EJ. Det er bare så rart at dette ikke gjelder når man skal skremme folk til vaksinering.

Skrevet

Så du mener altså at de som døde under svineinfluensaen IKKE døde av svineinfluensaen? Og, om jeg forstår deg rett, så mener du at har grunnlag for å hevde dét fordi ikke alle som dør etter å ha fått en vaksine nødvendigvis dør av vaksina? Har du utredet disse sakene selv, kanske, Helseinterressert?

Skrevet

Jeg finner det interessant at når folk dør i tidsmessig sammenheng med vaksine så er det nærmest automatikk i å frikjenne vaksinen, mens når folk dør i tidsmessig sammenheng med en infeksjon det finnes vaksine mot så er det nærmest automatisk infeksjonen sin skyld.

Og jeg skulle gjerne likt å vite mer om grunnlaget for disse paradoksene.

Men du synes kanskje det er helt greit at vi ikke får vite mer ostepop?

Skrevet

Men det du gjør er jo å så tvil om dem som døde av svineinfluensaen virkelig gjorde dét. Du mener kanskje de døde av noe annet?

I tillegg virker det ikke som du forstår at noen uansett vil dø i sammenheng med en vaksine, sånn rent statistisk, fordi noen dør hver dag, hele tiden. Når 2 millioner mennesker får en vaksine, vil noen av dem uansett spontanabortere, dø, få utslett, feber, alt mulig. Det vil også de 2 millionene som IKKE får vaksine. Spørsmålet er om det flere vaksinerte som opplever dette enn uvaksinerte, og det er det altså ingenting som tyder på.

Skrevet

Vel ostepop, du kan selvsagt tro hva du vil, men uansett finnes det overhodet ingen bevis for at ingen døde av vaksinen. At de som anbefalte den mener at det ikke er noen sammenheng er neppe tilfeldig.

Skrevet

Neivel, sitter du på informasjon som jeg ikke kjenner til?

Skrevet

Godt for immunsystemet å klare en omgang influensa. Ikke så bra å skulle bli skånet for alt som dukker opp av sykdommer, den sirkelen tar nemlig aldri slutt. Få bukt på en sykdom, for så dukker det opp noe nytt.

Men, om man er nok hamstere som ønsker å løpe i hjulet så får man bare gjøre det.

Skrevet

Jeg vil legge til at svineinfluensaen viste at man kan gjennomgå en influensa uten å vite det dermed allerede være immun.

Skrevet

Du besvarte ikke mitt spørsmål, Helseinterressert.

Sitter du på informasjon som jeg ikke kjenner til?

Skrevet

Hva skulle det være ostepop?

Skrevet

Nei, hvordan i all verden skal jeg vite det? Du skriver: "Vel ostepop, du kan selvsagt tro hva du vil, men uansett finnes det overhodet ingen bevis for at ingen døde av vaksinen. At de som anbefalte den mener at det ikke er noen sammenheng er neppe tilfeldig."

Da lurer jeg på om du, for det første, sitter på bevis eller indikasjoner om at noen døde av vaksinen? For vi er vel begge enige om at korrelasjon i tid er et dårlig mål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...