Gå til innhold

I dag skal jeg ta første ultralyd og første Hcg, og er spent på om vi ser en liten prikk, inne i livmoren!

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til på ultralyd, krysser fingre for deg! Kjenner så inderlig godt til den spenninga du går med i kroppen nå! Flere som er inne i en god stim her inne på forumet nå, måtte det gjelde oss all!! :o)

Takk for lykkeønskninger! Ultralyden viste sannsynligvis en liten prikk midt i livmoren! Gynekologen sa det var vanskelig å si sikkert, da det er så tidlig. Hun sa det var helt normalt å ikke se noe så tidlig. Og så tok jeg den aller første Hcg`en! Får svaret etter kl. 13 i morgen. Da jeg hadde en SA i sommer, hadde jeg Hcg 450 17 DPO og 940 19 DPO. Så får vi se da... Og så ble jeg faktisk 100 % sykemeldt i 14 dager, enda jeg selv ba om 50 %. Er nok det beste å slippe stress og bare putle på hjemme med rydding i skuffer og skap hjemme! Skal ha ny ultralyd neste onsdag! Fikk to pakker Progestan, er det ikke mye med 200 mg x 3?? Noen med erfaringer? Klem til alle snille og gode gravide her inne!! :-)

Annonse

Helt vanlig dose med progesteron-støtte for oss slitere, det ja! Jeg tar cyclogest som inneholder 400 mg tre ganger i døgnet (hver 8. time), altså dobbelt så mye som du skal ha. Og så skal jeg ta det ut uke 14! Gleder meg litt til å slutte, men det blir jo skummelt også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...