Gå til innhold

erfaring med wondfo one-step hcg test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg har hele denne perioden følt på meg at jeg har vært gravid. Tok ut spiral torsdag 23. sept. Fikk blødninger lørdag 25. som avtok fort, men så fikk jeg skikkelig med blødninger igjen tirsdagen. Da har jeg ikke vært sikkert på hvilken dag jeg skulle regne som mens-start, om det i det hele tatt var mens start. Men har ikke hatt mens siden, så regner ikke det som blødninger etter å ha fjernet spiral. Synes jeg kjente en del i livmoren lørdag 14 dager etter først blødning, altså noe jeg da antok var el.

Har hele tiden etter det syntes det har vært MYE liv i livmora.. hahaha. At det foregår noe, en del stikkinger, spes på høyre side, men gjerne midt i også.

Har vært skikkelig svimmel noen dager, og noe kvalm. Så jeg har liksom vært sikker på at jeg har vært gravid. (Vet det er tidlig, men første gang jeg var gravid i mitt liv, mistet jeg i MA, og mistet alle symptomer etter ca uke 6). Den andre gangen ble jeg gravid, og var kvalm, og sikker på at jeg var gravid og at det skulle gå bra. Når jeg så ble gravid igjen, så var jeg også kvalm.

Alle 3 gangene ble jeg gravid på første forsøk, så det KAN jo skje denne gangen også.

Uansett - sist søndag fikk jeg noe blødninger som kom på papiret søndag kveld, litt mandag og tirsdag morgen. Ikke mye, og hadde bare truseinnlegg. I følge syklus antok jeg at det var festeblødninger - det var ihvertfall IKKE mens.

Siden jeg skulle reise bort i helga tok jeg test onsdag for sikkerhetskyld - den var negativ.

Tok en ny test i går kveld, og en i dag tidlig (siden den i går kveld var på kvelden).

Enten hadde jeg IKM lørdag som var, ellers har jeg i morgen. Testen skriver at man kan få resultater så tidlg som en dag etter uteblitt mens. Men synes noen av dere skriver at dere har tester som "kan registrere så tidlig som 3 dager FØR uteblitt mens"? Må jeg bare smøre meg med tålmodighet?

Når jeg ser den blendahvite testen, så tenker jeg at jeg bare innbiller meg det hele.. Men når jeg begynner å følte meg uvel/kvalm og kjenner alt mulig annet + ikke får mens + tenker på de små blødnigene sist uke, så tror jeg at jeg er gravid.

Det er kanskje ikke annet å gjøre enn å vente til slutten av uken å prøve igjen?

Men uansett - noen med erfaring? (Jada, jeg skulle ikke bli slik som testet hele tiden, men trodde at IKM sikkert var på lørdag, så måtte teste litt lissom... hehehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ? :) Lov å håpe..

Skrevet

Har brukt 20 av wondfo sine tester nå, alle hadde streker. Trodde det var noe gæli med dem, men det viste seg at jeg var gravid. Så de må være følsomme, for jeg har bare vært prøver i noen uker.

Men ta noen senere tester du, bestill på ebay, biiillig.. Lyykke til:D

Skrevet

Men hadde de 2 streker? Jeg får bare opp en strek og det er negativt!

Skrevet

Jeg har testetpositivt tidlig med disse, men merk at samme merke kan ha ulike resultat ved tidlig hcg, så til meg har det resultert i noen negative også,.

De positive har vært riktige da:-)

Skrevet

Har du tatt flere tester samme morgen da?

Skrevet

Ho,ho!, Ja, jeg har fått ulikt resultat både samme morgen og etter 1 og 2 dager.

Skrevet

men alle mine har vært negative.. HELT hvite.. kjedelig.. vil liksom ikke bruke opp alle, så det er kanskje best å vente noen dager? Vil jo se om mens kommer i morgen/evt senere i uka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...