Ungmor93 Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hei, er det noen som vet hva dette kan være, jeg har i to dager hatt to stikkinger nedentil, en hver dag, men de har vært så intense at jeg har holdt pusten hver gang de har kommet nesten, noen med noe erfaringer? )
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Det er bare ungen som presser seg ned i bekkenet ditt, og dermed presser på nerver og blære og det-som-er... Ikke noe godt nei, men helt normalt
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Er det noe som skal skje helt mot slutten dette? Har hatt lignende smerter selv, men er bare 29+5..
ToSu2 Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Sånn har jeg d òg!! Dette er verst om natta.. Våkner av at jeg må tisse- og når jeg da reiser meg opp stikker det veldig nedentil (kjennes ut som blæra eller nedenfor den...). Bare såvidt jeg klarer å gå.. Men etter at jeg har tissa er alt mye bedre:-) Supert viss d er pga at ungen presser seg nedover i bekkenet- da skal jeg ta imot disse stikkene med glede ;-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Det kan være livmorbånd, senefester og muskler som dras og strekkes. Babyen vil også presse livmoren slik at det trykker på andre organer slik at du føler ubehag. Det er ihvertfall ikke noe du skal være redd for, det er ikke unormalt i det hele tatt. I mitt første svangerskap var jeg veldig plaget med dette i 1. trimester. Nå er jeg 31. fullgåtte uker og kjente ikke disse intense stikningene før senest noen får dager siden. Jeg måtte bare stoppe opp og holde pusten som du sier. Men siden jeg hadde opplevd det før, så visste jeg at det ikke var noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå