Blt Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har 5 uker igjen til termin, men pga bekkenløsning og andre plager, orker jeg ikke å gjøre så mye, så ser mye på tv og film, men det er jo også ganske kjedelig i lengden.. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå?
anna_duck Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Mine egne ideer for å få tia til å gå: Lese bok, planlegge neste års hageaktiviteter,strikke nisseluer til små, male barnerommet til eldstejenta, sortere klær en ikke bruker lenger. Kommer ikke på mer nå ;-) Jeg har også bekkenløsning, har 10 uker igjen.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 i tillegg til det du gjør så sover jeg 1-2 timer midt på dagen noen dager kjører jeg meg tur, har nettopp fått lappen (bedre sent enn aldri, er 30 år) Går på kafe med en venninne en gang i uken. Begynner å bli litt lei av alle såpeoprane nå
Frkkaos Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 jeg har satt meg ned med gamle bilder, sette inn i album, klippe og lime... + at man får seg som regel en veeeldig god latter...
Fru.Antonsen Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 Du kan sy, brodere, strikke, tegne, lage scrapbook, sitte på en stol å stryke klær. Gå korte rolige turer. Ta bad, varme bad er knallgodt mot BL! Hmmm.. Lage julekort (er jo ikke lenge til den tiden heller) Rett og slett være kreativ Invitere venninner/venner på besøk å skravle.
magica fra tryll Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Har mer enn nok å gjøre med å drive "Familien A/S", som teller 7 medlemmer+noen dyr. Nyter enda av den gode formen(er i uke 30 bare,da), sålenge jeg holder meg unna tråkking på hardt underlag. Har funnet ut at det er dødsfiende nr 1(i tillegg til sofaen) for skranglete bekken. Dette er 1.gang jeg er gravid og ikke jobber på betonggulv, og bekkenet er bare så mye bedre:) Så er jeg flink med yogaøvelser og tøyninger for ikke å stivne. Akkurat nå er livet deilig:)
lovina Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har pakket julegaver og i dag har jeg laget adventskalender til ungene. Ellers er det middagslaging, klesvask og litt vedlikehold i huset. Pluss masse tv-seing og lese bok. Har også planer om å lage et album til våren til min datter som blir konfirmert. Men har ikke hatt ork til det enda, tiltak å komme igang
Miessi Skrevet 25. oktober 2010 #8 Skrevet 25. oktober 2010 Til idag så har jeg vasket rundt flere rom i leiligheten, har vasket alle baby klærene og gjort alt klart til lillebror melder sin ankomst. Jeg har skannet noen gamle bilder og bakt kaker som jeg fryser ned. I tillegg så prøver jeg å få gjort ferdig hobby arbeid som jeg har gjemt innerst i skapet. Men der går det sakte fram. Mellom alt dette arbeidet så sitter jeg utrolig mye med dataen og ser mye på tv, er litt lei av dette men det er nødvendig å ta pauser pga bekkenet. Her finns det nåk å gjøre, bare man har ork nok
Blt Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, nå har jeg fått mange gode ideer til hva jeg skal bruke de siste ukene til! Er litt frustrert for jeg føler meg i god form ellers, og føler jeg har masse energi, men har store problemer med å bevege meg pga bekkenet. Men det er jo mye som kan gjøres for det da. Takk for alle forslag
mamma til lillingen Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Har også 5 uker igjen, og om jeg har energi etter jobb (50% sm) prøver jeg å være ute så mye som mulig med hunden, slipper henne løs så jeg slipper å røre så mye på meg selv. Frisk luft er viktig, får jeg ikke det blir jeg hvertfall slapp og giddasløs. Strikker og hekler en del, spiller litt data og ser på tv når ryggen og bekkenet tillater at jeg sitter eller ligger. Men lista over hva jeg må, vil og bør gjøre før termin er laaaang! Skal sortere masse ytterklær, rydde i skap og på 3 boder, helst få julevasken unna, og pynte ferdig til jul. Har termin 1. des, og regner ikke med å få ordna til jul etter fødselen. Sukk, hvor skal man begynne?!
minnimus83 Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 jeg har også 5 uker igjen begynne snart på permisjonen' lure på her og hva eg skal finne på de siste ukene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå