Gjest JuniGull2010 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Babyshop. Jeg har en fra Joha. De har litt lange ben, men helt ok! :-) Ellers vet jeg at nøstebarn har.
smelia Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 På nett eller butikk? Barnas hus, babyshop, bogerud, obs, nøstebarn, sparkjøp, name it, cubus.
Canari Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg kjøpte en på cubus som virker veldig myk og god (ull ytterst og bomull innerst). Den fra nøstebarn synes jeg er for tykk!
Vimse + gullene Skrevet 25. oktober 2010 #5 Skrevet 25. oktober 2010 har en fra nøstebarn som mini holdt på å koke over i innendørs, så den blir heller lekedrakt fremover. Har en annen lekedrakt/pysj i ull/silke fra Janus: http://www.janus.no/products.asp?id=1040〈=no Go og passe varm. Kan bl.a kjøpes på sparkjøp.
Tremo Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 Synes Janus sine med regulerbar fot er helt fantastiske. Bruker ikke den regulerbare foten, men de er akkurat passe tykke og veldig myke og gode. Får dem på coop obs eller krabaten.no
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #7 Skrevet 26. oktober 2010 Obs og barnas hus har janus sin (www.barnashus.no). Men den er mye billigere på obs da seff. enda det er samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå