Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 GUD hvor høy puls babyen hadde!! Fra uke 9 og til ca. uke 11/12, hadde babyen relativt høy puls, men så gikk den ned til "normalen", men ikveld var den utrolig høy! Fikk ikke målt den engang! Hjelp!! Pluss at nå hørte jeg liksom dobbeltslag, hvis dere skjønner. hadde drukket og spist endel sukker på forhånd, men påvirker dette selve pulsen på babyen? Blir pulsen veldig mye høyere når babyen er aktiv? Er forresten 14 uker i morgen. Håper noen kan svare/berolige meg her, snufs ;/
Jippi! Maibaby! Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hva mener du med "normalen" da? Min har alltid ca. dobbelt så rask puls som meg... Fosteret skal jo ha høy puls... Kanskje du har to inni der, og de ligger så nærme hverandre at du hører begge;)
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Det som er normalt sånn i forhold til hvilken uke man er i Til uke 12/13 var visst normalen 130-170 ca. Mens etter den 13. uka, burde visst babyen ha "roet" seg litt, og dermed fått noe lavere puls, sånn gjennomsnittlig på rundt 140-160. Fram til uke 12 lå babyen min på rundt 180, nesten 190. Så roet den seg til rundt 150-160, mens nå er den oppe i sikkert høyere enn 180 (
TiNi88 Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ble også bekymret for dette første gang jeg fant lyden, men fostrets hjertelyd svinger ganske mye, og kan være opp i 180-190 og helt ned i 100. Det er snittet i løpet av en dag som skal ligge mellom der et sted Alt er nok bra, om du sjekker igjen senere er det nok lavere.. Husk at bebien kan bli irritert på doppleren, og få høyere puls på grunn av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå