Novemberjenta* Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hei, da har jeg født! 1mnd for tidlig, men alt vel :-) Takker for meg 4.5 uke for tidlig. Startet fredag kveld med rier kl 22.00. ettersom jeg er førstegangsfødende var jeg uvitende om hvordan dette var, så tok alt med ro. Ringte føden kl 02.00 men fikk til svar at det sikkert var falske rier, så jeg måtte ta det mero. fikk beskjed om å måle mellom riene og ringe tilbake kl 04.00. Ringte da tilbake som avtalt og det var 3-4 minutters mellomrom. Fikk komme inn om jeg ønsket men det var sikkert ikke nødvendig, det gikk ikke så fort for en førstegangsfødende sa de. Ettersom jeg hadde en lang reise så ble det til at vi ventet. 07.00 begynte jeg å blø, da var riene på topp og de kom stadig raskere. vi heiv oss i bilen kl 0700 og kjørte til sykehuse, var fremme 08.35 og da var det 9 cm åpning. Snuppa var ute kl 11.20. 2640 g og 49 cm. Alt bare vel, nå koser vi oss sammen :-) Kalte meg før J21 foresten Så lykke til alle sammen her inne! Jeg hadde en fantastisk fødsel :-)
StoltHønemor<3 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer så masse med vellykket fødsel:) Så bra alt er bra )
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer så mye! Fint at alt står bra til. Lykke til med mammalivet
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer med prinsessen og veloverstått fødsel. (fælt så folk sniker i køen om dagen da, hehe ) Kos dere masse og lykke til videre =)
babymama88 *på overtid* Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Grattis :-) kjempe å lese om folk som har hatt gode opplevelser av fødselen kos deg masse med det bittelille nurket
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. oktober 2010 #6 Skrevet 25. oktober 2010 gratulerer så masse!! men ja..det var da fælt til sniking dette her dah!!hehehe:D masse lykke til videre og nyt spedbarnstiden som går så aalt for fort *sukk*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. oktober 2010 #7 Skrevet 25. oktober 2010 gratulerer så masse!! men ja..det var da fælt til sniking dette her dah!!hehehe:D masse lykke til videre og nyt spedbarnstiden som går så aalt for fort *sukk*
Jenny_m Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 GRATULERER Skulle ønske jeg også kunne snike litt i køen.. Kos dere masse i tiden framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå