Gå til innhold

Hva skal man si da?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en gedigen hemmelighet som har bare blitt tyngre å tyngre ettersom tiden har gått. Jeg ble gravid ifjor. Jeg har dretti skikkelig på draget og hatt sex med to personer. For å gjøre en lang historie kort så var jeg og er jeg rimelig sikker på at det er han som står som far som er far til ungen. Men nå er testen tatt og vi venter svar om noen få dager. Jeg og han er ikke sammen. Alle sier at ungen ligner på han, jeg syns også det. Ligner mest på meg men jeg ser trekkene av han altså. Men enn hvis.. enn hvis jeg tar feil da? Hva skal jeg si? Hva sier man når man må ta tlf. å ringe til besteforeldre, oldeforeldre og tanter og onkler. Jeg har så vondt i magen, i kroppen, alt. Jeg angrer så sinnsykt over at jeg ikke sa det som det var fra dag 1. Jeg er glad for at den testen er tatt, så kan jeg endelig få ro og da er alt over. Men jeg er sikker på at hvis det dukker opp at han ikke er faren som kommer alle til å bannlyse meg. Jeg hater meg selv for dette. Om noen leser dette å sitter i min situasjon som jeg var i for ett år siden, si det som det er, det blir værre som ukene, mnd og år går.

Fortsetter under...

Jeg kjenner en som har vært gjennom dette hvor testen ikke kom ut som hun håpet... dvs dramarama!! ...men... hun er nå sammen med barnets far (tro det eller ei!) og etter at alt roet seg så er det som om man har glemt hele greia. (Bortsett fra den skuffede ikke Pappaen og hans foreldre sansynligvis...)

Bit tenna sammen og tenk på at det går bra til slutt uansett utfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...