flypapir Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 ...og hva synes dere om navnet Milla egentlig?
prebs Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg synes Milla er fint. Jeg liker mange jentenavn på M: Maria Marie Mari Malene Mathilde Martine Marte Maja Mille Mina
MyBabii Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 milla er vakkert mila mi maria marie marielle martine mathilde melina melissa madeleine mia mathea maja moa melody michaela mikayla
lilleeli Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Like navn som ikkje alle andre har da, som: Merit Milja Mali Maiken Maja (hehe, litt mer vanlig, men veldi fint =) Mie (men det bynner vell åsså å bli litt populært no?) Milla e åsså fint, men høres ut som et kallenavn førr Kamilla
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Marita Marthine Miriam Malene Maria Mari Monica Malin Mali Mina Milla er et tøft navn
LilleBitteliten Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Milla er skjønt det, for all del, men det blir for mye kallenavn for meg. Navn som jeg liker på M, i tilfeldig rekkefølge (de jeg kommer på i farten): Marie Mathilde Mathilda Maja, Maia, Maya Sikkert utrolig mange jeg har glemt, men så er de jeg kom på veldig fine også da :-)
namedrop85 Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Miriam! Maia! Men liker også Maria og Matea Milla høres ut som et kallenavn, eller som noen en som er så liten at hun ikke klarer å si Kamilla ville kalt seg ;-P
(Oktober) Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Tror jeg liker Mille bedre enn Milla, men begge er fine:) Mie er nydelig!
sommertiara Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Milla er jo i og for seg pent og jeg forstår godt at mange liker det, men jeg gjør det ikke selv. Har en følelse av at det kan bli harry om 10-20 år... To som ikke er nevnt, men som jeg kommer på at jeg liker er Mariam og Magdalena.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Milla er helt ok, synes Mille er myee finere! Vet ikke hva som allerede er nevnt, men ramser opp de navna på M jeg synes er ålreite navn: Mille Mathea Malin Malene Miriam / Mariam Maiken Melissa Melina Matilda Matilde Mina Minea Mali Martine / Martina
Kjukka Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Milla - høres ut som ett kallenavn... men greit nok! Ellers synes jeg Maren er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå