Gå til innhold

Har hatt delte meninger,men nå joiner jeg dere <3

Anbefalte innlegg

Har 2 små barn på 4 og 2 1/2, fra et tidligere forhold. Og har egentlig vært bestemt på at jeg ikke skulle ha flere barn.

Så har jeg blitt sammen med verdens snillest mann!

Vi har holdt på i litt over 7mnd og vært sammen i snart 5mnd. Skal sies at vi har kjent hverandre i noen år.

På torsdags kvelden så fant jeg ut at jeg skulle ta en test.. Siden jeg hadde fått et skikkelig "sippeanfall" og jeg følte det ikke var likt meg.

Skulle ha mens dagen etter og kjente mens smertene,men i tillegg så kjente jeg da altså at jeg var øm i brysta og forferdelig trøtt!

Testen var svakt positiv!!

Tok ny test fredags formiddag!

Var ikke morgenurin og hadde drukket et par kopper med te,men likevel viste den gravid.. Og at jeg nå er 4-5 uker på vei.

Termin 2.juli.

Jeg går/gikk på p-piller,og har ikke slurva en eneste gang,så kan si at dette kom som et sjokk!

Det er fortsatt tidlig i forholdet,og vi har vært veldig usikre på hva vi skal gjøre,og er vel ikke helt sikker enda.

Vi vil vel egentlig begge ha et barn nå,selv om det ikke er plass til det her!

Jeg føler det enda er uvirkelig!

Og så har jeg litt dårlig samvittighet..!

Jeg har lovd bort alle baby tinga jeg har her,til min bror,som skal ha barn i starten på februar!

Skal til legen i morgen.

Siden vi ikke visste hva vi skulle gjøre,så ble det bare å bestille legetime med en gang.

Tenkte også å høre om det er mulig at jeg kan få en tidlig ultralyd,siden jeg allerede har mista en gang.. eller.. Jeg hadde en bo,og orker ikke gå gjennom det en gang til!

Viss ikke så kontakter jeg bare gynekologen min.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...