Frøken B ღღ Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Jenta på 9 mnd går ikke selv enda, men reiser seg opp og går rundt bord, sofa osv. Jeg så ikke for meg at dette skulle være aktuelt helt enda, og føler mer derfor litt "lost". Hva bør vi ha på føttene i vinter? Vi har varme, tykke labber til bruk i vogna, men hvis hun vil prøve selv? Slike halvhøye babysko? Utelabber?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Vi var godt fornøyd med Stonz- fotposene første vintern jenta vår gikk selv- de sitter godt på foten, men er ikke så tunge og klumpete som vanlige vintersko; http://www.stonzwear.com/department.aspx?deptid=7&&RD=1
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Stonz så flotte ut! Hvor får du kjøpt de? I butikk eller bare på nettet? Jeg har lyst på de oransje med giraffen på
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, de er kjempefine, også til bruk når baby sitter i vogn el bæresele=) Det er absolutt best utvalg på nettet ja, men vet at butikker som f.eks Bæreglede i Oslo også har noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå