mimilala Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 dagen etter ventet mens begynte jeg å blø om morgenen(lite) og tenkte at da er jeg ikke gravid. men denne blødningen stoppet opp i løpet av dagen og gikk over i bittelitt brunt blod som varte i ca 6 dager... bruker vanligvis å blø ganske mye, men dette var så lite at jeg ikke kunne bruke verken bind eller tamponger. tok en test ca 4 dager etter ikm som var negativ.. er ellers sinnsykt trøtt.. sliter med å holde meg våken etter kl ni om kvelden! helt unormalt for meg.. noen som har opplevd noe lignende? hva kan alternativt være årsaken til dette dersom jeg ikke er gravid? har aldri opplevd å blø så lite tidligere...
Kath+3 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Hadde nesten det samme..En liten blødning om morgenen dagen etter forventet mens..Men har ikke blødd mer etter. Kan dessverre ikke gi deg noen forklaring, søker en selv nemmelig Hadde også negativ test!
mimilala Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2010 ok... skal til legen på fredag, så jeg får høre med han hva han sier
strikkedilla Skrevet 25. oktober 2010 #4 Skrevet 25. oktober 2010 Da jeg ble gravid med datteren min hadde jeg også en "mens" som var helt annerledes enn normalt. I ettertid viste det seg at jeg da var gravid! Jeg trodde jeg hadde mens og testet derfor ikke før neste mens uteble. Men på tidlig UL noen uker seinere fant vi ut at jeg var en periode lenger på vei enn først anntatt. Altså var jeg gravid da jeg hadde den rare "mensen". Kanskje var det festeblødning? Håper du er gravid nå og at det er derfor mensen er annerledes enn normalt. Har hørt at ikke all får positiv test med det samme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå