Gå til innhold

Sex kun i EL perioder...andre..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår periode med forsøk har nå holdt seg over nesten 2 år. Dette har satt vårt sex liv omtrent på holdt. De siste 7-8 månedene har vi kun hatt sex rundt EL, så kanskje 4 ganger pr måned. Vi syns begge dette denne utviklingen er svært uheldig, men det har bare blitt sånn fordi det er der fokuset er og vi er så slitne ellers med en 3 åring i hus og dette store fokuset med manglende graviditet hver måned.

Noen andre som har det sånn? Håper ikke vi er de eneste, er litt skuffet over oss på denne fronten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg må si jeg kjenner meg igjen. Vi har prøvd i 1 år nå, og vi har en aktiv 3,5 åring i hus, samt oppussing. Er temmelig sliten, og opplever at jeg ikke orker eller har lyst å ha sex under el...opplever også at gubben ikke tenner når jeg vil og omvendt! Vi prøver, men må si at jeg begynner bli lei sex og all prøvingen....

Snakket med ei venninne, og hun brukte el testene som prevensjon, og ble gravid tvert...blir jo ikke samme stressnivået da når man ikke prøver!

Skrevet

Kjenner meg SÅ igjen selv!! Og jeg har ikke engang barn fra før... Lei av all prøvinga.. 1 år er gått og litt over, siden jeg kasta pillen. Og jeg føler meg som dritt. Redd jeg ikke kan bli gravid engang. Vet noen bruker lengre tid, men heeeerremingud, er det mulig??? Vet jo også at EL er den eneste "perioden" i en mnd som en kan bli gravid i, så er sikkert litt med det å gjøre også, all fokusen handler om å bli gravid, og alt en må tenke på... Stilling, føttene opp langs veggen, frisk sæd, osv osv... Høres sykt ut, men regner med noen føler seg igjen... Da har jeg tømt tanken, og hodet og kan klare å sove :-)

Ble ett langt innlegg, men måtte bare få det ut! Her er vi akkurat ferdig med EL, så nå kommer den verste tiden , ventinga...

Hvor ligger dere an?

Klemklem

Skrevet

Før vi begynte å prøve+de første månedene med prøving hadde vi sex ihvertfall 4 ganger i uken... Nå har vi vært prøvere i ca 1 år, og det er ingen av oss som har spesielt lyst til noenting lenger. Vi har sex max 1 gang i uken (kanskje 2 hvis vi skeier virkelig ut). Når EL kommer blir det noen halvhjertede forsøk pga presset. For min del blir jeg bare liggende der og vente på at mannen skal bli ferdig og håpe på at det klaffer. Mens mannen begynner å slite med å i det hele tatt få den opp og ikke minst å "komme". Det blir kun fokus på at det MÅ gå denne gangen.

Mannen sier at jeg må prøve å trives mer med meg selv, og det tror jeg han har mye rett i. Vi har en nabo som prøver desperat å spille oss ut av huset, som gjør at jeg mistrives hjemme og er konstant irritert og stresset.

Neste uke er det EL igjen, og denne gangen har vi sammen funnet ut at vi skal prøve å gjøre det litt gøyere. Kose oss sammen, nyte sexen og slappe litt av.

Det ble langt dete, men det er jammen godt å få bekreftet at man ikke er blitt helt koko:-)

Lykke til jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...