Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Skjønner ikke at folk vil ha en slik feiring!! Jeg ville aldri feiret mitt barns bursdag på MC Donalds! Det er vel for de som ikke gidder å lage istand barnebursdag hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Nei, for barnets egne ønsker må vi for all del ikke vurdere eller ta hensyn til... *host*
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Å giiiiid a meg! Du får avslå invitasjonen da vettu, hvis det er så grusomt!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Kan vel også være at ungen får bestemme, at de ikke har plass hjemme osv osv
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Ja, selvfølgelig skal man gi barna alt de ønsker seg når de er så små. Må for all del passe på at barna bestemmer og ikke lar seg styre av oss voksne... Grow up !
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 HI De har plass hjemme, det vet jeg. Jeg synes det er en veldig lettvinn måte for foreldre å slippe å bruke tid på å lage en koselig feiring for barnet. Å feire bursdag i kaos i 1 1/2 time på Mc Donalds er ikke det samme som å ha bursdagsfest hjemme. Selvfølgelig skal mine barn gå i bursdagen. Synes bare det er en dårlig måte for barn å feire bursdag på!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Barnebursdag på Mc donalds er tross alt verdens største kriiiise! Ring barneværnet, stakkars barn! Ha,ha!!!
Ikkenonick Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 Men hva om det er etter barnets ønske da? Jeg synes kanskje at barnet skal ha medbestemmelsesrett jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 hehe...ja best å ha en ovenpå og ned holdning ovenfor de som velger å gjøre ting på sin måte ja...skjønner ikke problemet, er jo bare å holde ungene dine hjemme HI også får du arrangerere deres bursdager slik du synes er best og la andre gjøre det samme
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Hva er en ovenpå og ned holdning? Er det samme som ovenfra og ned?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. oktober 2010 #13 Skrevet 24. oktober 2010 Når min gutt fyller 3 år så vuderer jeg sterkt og feire på lekeland. Ikke bare pga av at jeg ikke gidder men tenk så deilig og slippe og tenke på alt kaoset når ungene har gått hjem. Og det er heller ikke bare, bare og ha en haug med aktive 3 åringer springende rundt. Pluss at lekeland er min sønns favorittsted;)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #14 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er bare så glad for at vi ikke har McDonalds her Her er det Dolly Dimple's som er inn, og det tenker jeg er litt bedre enn de slappe burgerne til Mac'en med pomfri til...... (jada, før noen bemerker det - pomfri er bare bevisst feilskrevet her ). Det har ikke alltid med å ikke gidde å lage til hjemme. Det har med barnas ønsker også. Hvertfall når de blir litt eldre enn barnehageårene.....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #15 Skrevet 24. oktober 2010 Barna mine har aldri vært på en McDonalds og jeg gruer meg til dagen de får innbydelse til McDonaldsbursdag. Men tatt i betraktning hvordan foreldrene til vennene til barna er, tror jeg ikke det er noen reell fare for det.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #17 Skrevet 24. oktober 2010 Fy fader for en jævla holdning du har HI. Fei for egen dør og la andre gjøre som de vil. Hadde jeg hatt slike holdninger, og sagt det høyt til mine venner ,så hadde jeg fått høre hva jeg var verd ... Gå litt i degselv - du skal tross alt være en rollemodell for dine små. Selv skal vi feire guttebursdag på lekeland med 14 barn - det lureste vi har komt på
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #18 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg som voksen synes det er mest artig å lage til bursdag hjemme, men barna mine har kun bursdag en gang i året og da synes jeg de skal få lov å bestemme så lenge det ikke er paragliding eller rafting
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #19 Skrevet 24. oktober 2010 Her har vi allerede vært på 2 mcdonalds bursdager, og nå ha mi spurt om å få ha mcdonald bursdag selv.. Og jeg har sagt ja, da kan hun få lov til å be alle, hun ville ha med gutta også.. Og vi har ikke plass til 25 unger her hjemme. Så syns det er en grei måte. Ser jo at det kan bli en del mas, men de har det jo utrolig gøy sammen med hverandre
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #20 Skrevet 24. oktober 2010 Grue seg til McDonalds bursdag ??? Herlighet for noen rare folk som sier slikt ! Er dette liksom det værste du ser for deg barnet ditt bli utsatt for ? Selv er jeg redd for langt mer alvorlige ting for mitt barn ,enn at noen skulle være så frekke å be mitt barn til en hamburger bursdag ... Må le her jeg sitter
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #21 Skrevet 24. oktober 2010 Jenta mi på 3 har aldri spist på McDonald fordi vi synes det er forferdelig usunn mat. Men hadde hun fått en innbydelse eller gått med noen andre mens hun var på besøk, så hadde ikke det plaget meg. Men jeg synes ellers at det virker som en trist bursdag hvis det BARE er det de gjør, for det er jo morsomt å leke sammen, løpe rundt, spise bursdagskake etc.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #22 Skrevet 24. oktober 2010 Kaller du det de serverer på McDonalds hamburger?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #23 Skrevet 24. oktober 2010 Ja for det er jo bare bare å følge etter 2- og 3 åringer på et lekeland! Hvordan planlegger du å holde styr på de i et stor lekeland vhis det er vanskelig med springendes barn hjemme?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #24 Skrevet 24. oktober 2010 Både jeg og ungene synes det er koseligst med bursdager hjemme. De begynner å gå lei av å feire det på innendørs "lekeland" osv. Men, vi har rett og slett ikke plass. Har en knøttliten leilighet så vi må feire det andre steder dessverre. Gleder meg til enebolig, stor hage og en million på konto ;) På mcdonalds spiser de jo ikke bare burgerene sine og så er besøket over. De lager til underholdning der også. Film, klovn osv
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #25 Skrevet 24. oktober 2010 19:59, ja er ER hamburger. Du sender kanskje unga på Theatercafeen eller Bagatelle eller noe slikt du da? ÅÅÅåh, så fantastisk mye bedre enn andre du er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå