Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia

Kan man egentlig male når man er 35-36 uker på vei?

Malingen går jo greit, men er så mange som sier man skal være forsiktig med å strekke hendene for lenge over hodet pga at baby kan få navlestrengen rundt halsen..Jeg pleier ikke være hysterisk, men så sent i svangerskapet vil jeg veldig gjerne høre litt med dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel og hav... Det har jeg aldri hørt om at kunne være farlig!

Det er jo flere situasjoner man har armene over hodehøyde i litt lengre perioder..

Hvis du er bekymret for det, kan ikke din bedre halvdel ta seg av takmalingen, så tar du veggene?

Jeg har nettopp malt gangen (er i uke 38+4), og har ikke tenkt tanken på at det kunne være farlig for lillegutt..

Synes det er så ille at vi gravide "pepres" med alt som KAN være farlig å gjøre! Mister jo helt gleden ved å være gravid, med alt vi skal bekymre oss for...

Jeg hadde tatt det med knusende ro om jeg var deg, men det er min mening da..

Ønsker deg uansett lykke til med innspurten! :)

Skrevet

Ja, nei er enig med deg.Men ja, var på butkken en dag, og vennnina mi kjefta jo for jeg måtte ikke strekke meg etter klesplagg så hang så høyt, bla bla bla, jeg er enig med deg, men lovet nå at jeg skulle ta en runde å høre hva andre sa..

Joda, min kjære kan jo self gjøre det, men hvis jeg kan bidra, så gjør jeg det lett, for er masse som skal males og mæbler som skal hives osv.

Hehe, litt hissig eller? Tihii :)

Takke takk for innlegget, og håper gangen ble good!

Skrevet

Viktig og bruke den sens malingen da hvis man skal pusse opp nå.....som er uten skadlig avdamping.....annen maling kan være skadlig for baby'n.....

Skrevet

Viktig og bruke den jotun sens malingen da hvis man skal pusse opp nå.....som er uten skadlig avdamping.....annen maling kan være skadlig for baby'n.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...