K_77 Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Her hvor jeg bor har det i det siste vært veldig vanskelig å komme seg rundt med vogn pga masse snø og dårlig brøyting. Jeg har hund og blir nødt til å ut uansett vær, og tenkte da at jeg kanskje kunne ha mini i bæresele (baby bjørn). Hvor lenge kan de sitte der? Er opptil en time for lenge når de er så små? I tilfelle, hvor lenge ville du latt din sitte sånn? Tenker da på belastning på ryggen, ikke i forhold til kulde osv. Må jo kle ho veeeldig godt når hun skal sitte stille oppi der.
trollemor86 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vet ikke med babybjørn, men du kan iallefall ha henne i bæreskjal om det blir for lenge i babybjørn! Der kan hun sitte så lenge hun vil, og det er også litt lunere inni skjalet for dem!
EgG Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tror det vil gå veldig bra så lenge hun ikke blir kald.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Det sies jo gjerne max en halvtime om gangen i Babybjørn, fordi baby blir hengende etter skrittet i den, og derfor belastes hofter/ rygg feil. Men det finnes mange andre typer bæreseler på markedet også, som er ergonomisk riktige, og som derfor kan brukes så lenge om gangen man måtte ønske. Jeg har denne, og er superfornøyd med den (med selene i KRYSS bakpå ryggen ved magebæring, obs obs): http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå