Gå til innhold

Herregud? Er det sunt??

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 7 uker, i går la jeg han sånn 19:30, da sov han til 02:30, fikk flaske, og sov til 8, fikk flaske, sov så til 11:30, spiste, var våken en time, sovna igjen, og sover ENDA!!???

De sier jo at søvn avler søvn, men hallo?? bør jeg vekke han oftere når han sover så godt? Han er en stor gutt som veide 5,7 kg 2 dager før 6 uker, var 58,5 cm..han spiser jo godt, og er blid og fornøyd ellers..veldig sjeldent han gråter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han sovna rundt halv 2 forresten..

Skrevet

Så lenge han legger på seg som han skal er det sikkert greit :) Hvis du er usikker går det jo an å ringe hs. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle amme hver 3. time på dagen, så jeg lot han aldri sove lenge enn 3 timer. Vet ikke om det samme gjelder med flaskebarn (aner ikke om det er for babyens skyld, eller melkeproduksjonen)

Men husker det var sånn i begynnelsen ja, sov heele tiden.. :)

Nyt det, plutselig flyr han rundt og du må passe på hele tiden :D

Skrevet

Ja, det tror jeg er sunt. Snuppa mi er nå 8,5mnd og har aldri vært syk. (bank i bordet) og da hun var i den alderen kunne hun sove opp til 21 timer i døgnet.

Skrevet

Så lenge han er "våken" når han er våken og ikke virker sløv, så har det ingenting å si. De utvikler seg i en sinnsyk hastighet, så de trenger masse søvn for å vokse. Min er 5 mnd og sover 16-17 timer i døgnet, men han er utrolig aktiv når han først er våken...

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja, han er veldig våken når han er våken, pludrer og gliser og er bare helt fantastisk..hehe!

Da skal jeg ikke bekymre meg mer over det, og heller nyte tiden hvor han er så snill og rolig..det går vel fort nok til han roper "jeg hater deg" mens han smeller med døra :P

Skrevet

DU ER HELDIG. Min har sovet 2 timer til sammen fra 10.00 til nå. Nyt det. Min har hatt dagsove-vegring fra han var født. Ganske slitsomt å underholde han hele dagen, believe me..

Skrevet

Vesla her på 3 mnd sovner fra 22:30 - 10:30, 11:00 - 15:00, 17:00 - 20:00.

Syns det er kjempe deilig, og nyter det så lenge det varer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...