Gå til innhold

Nytt bim treff den 9.november?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst å dra på treff, har enda ikke vært, men det må litt planlegging til, så hva sier dere til å ha et treff tirsdag 9.november?

Det er jo fremdels en stund til, så sted kan vel bestemmes etter hvert... men dere som har vært på treff tidliger kan vel komme med innspill om hvor der er "best" når man blir en hel gjeng?

En plass med god mat og gode desserter står høyt på min ønskeliste:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142474336-nytt-bim-treff-den-9november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, ser dem har møttes på Gründer før, men der e det lenge siden dem har hatt noen bra meny synes æ...ellers e jo Aunegården bra, det e jo litt trangt der, men tenke man kan reservere kammerset rett inn fra inngangen kanskje? Satte opp Egon nu på torsdag siden dem har mye forskjellig godt der ;) 7 e bra for mæ, vet ikkje koffer klokka 8 e blitt standarden?

Æ e ikke så oppdatert på nye plassa, men elllske kaken på aunegårn i allefall! Må være ærli å si at grunder ikke e en av mine favorittplassa, og d e mest pga at vi (gravide-treff gruppe i 2009) fikk så dårli service der, pluss at i ettertid har dæm ingen forståelse når d kommer t barnevogne/babya... d samme me Sånn, ufatteli dårli service, orke ikke gå inn på d engang!!!

hehe, d va dagen frustrasjonsutblåsning:P

Men ja,åpen for gode forslag! Pastafabrikken, har hørt dæm har god pizza iallefall, koffer ikke? har dæm kake?;) Vet at Egon har go mat, service og plass, der ska d jo være treff snart så kanskje vi kan få noen tilbakemeldingen på kordan d va?

Tenkte 7 va bra fordi d går jo fort noen tima når man spis etc., så trur vi prøve å holde på den da:)

Annonse

9.nov passer fint for meg:) Hørte snakk om at de hadde fått veldig dårlig service på gründer sist det var treff der.

På pastafabrikken er det mye høye 4-mannsbord. Så vanskelig når vi blir mange, i tillegg til at en barkrakk kanskje ikke er så behagelig for store mager ;)

Enig, d e litt skummelt første gangen, men d e glemt etter ti sekund! vi e jo alle i samme båt:)

Ska vi prøve oss på Pastafabrikken da, så kan vi jo spesifisere at vi ønske langbord med vanlige stola? Æ e i utlande akkurat no, så e d noen som kan ta på sæ jobben og bestille bord?

Her e tlf nre dæmmes:77 67 27 82

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...