pip pip Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Vet de har det på barehuset. En liten babybutikk i Thorvald Meyersgate. Men vil nå tro de selger de på babyshop, barnevognshuset rudo og barnas hus
mandalay Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har kjøpt de både på Babyshop og apoteket i Nydalen:-)
sthans Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2010 Takker! Da stikker jeg på shopping i morgen :-)
stearin Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kjøpte det på apoteket rett ved Haugerud t-banestasjon. Trur det finnes i de fleste apotek rundt omkring;) Apotek 1 trur jeg det var.
Kokkosbolle Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Er dere fornøyde med Dr Brown flaskene? Synes de lekket hele tiden, var utrolig irriterende...
sthans Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2010 Vet mange har klaget på at dr browns lekker. Jeg har bare prøvd et par ganger og det gikk fint. Og så er det eneste flasken gullet har skjønt at det kommer mat ut av, så da er valget greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå