Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Ventet tanta fredag, men ingen besøk enda.. Hmm. Negativ test igår. Flere i samme situasjon?
bamsemomsen Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 jaaaaaaaaaaaaaa jeg.. har sett alle de som har testa positivt også har du meg da som testa neg senest i går.. men jeg håper enda så klart..
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Godt det er flere enn meg! Hold meg oppdatert da om du finner ut noe mer;)
bamsemomsen Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 skal jeg gjøre. det må du gjøre også.. håper enda du også eller?
Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Jaaa! Og nå synes jeg tr kan komme så vi kan komme i gang med en ny pp. Tenkte å teste el-tester denne pp så jeg kanskje kan få litt oversikt over hva som egentlig forgår. Ventet tr rundt cd 22 og er nå på cd 32!! Negativ test i går her også...
*Miss Flua* Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jaaa..samme her! Venta TR på fredag, men har ikke kommet...jeg testa på torsdagen da.. Og har ikke tørt å teste igjen, er så kjipt å få negativt..så jeg venter heller noen dager til, og har ikke tanta kommet til helja igjen så blir det vel en test til. Men prøver å drøye!
katie77 Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Venter og venter jeg også gitt... Hadde ikm onsdag. testet neg både mandag og fredag. tenker kanskje jeg hadde el senere enn det jeg trodde. Skal ikke teste meg igjen før neste fredag.
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2010 Dere får holde oss andre oppdatert her på siden:) Ikke noe nytt her.. Pleier ikke være forsinket, men det kan jo selvfølgelig skje forde..
Litenspire :D Skrevet 25. oktober 2010 #9 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg ventet mens tirsdagen som var...neg test på torsdag. Har ikke turt å teste igjen siden da...og venter fortsatt. Hvis ikke tr har kommet mot slutten av denne uken kan jeg ta en ny test. Er den også negativ kan jeg vel kontakte lege? Hvor lenge syns dere man skal vente? med å kontakte lege, altså.
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 Ja det lurer jeg også på. Går og tenker på å kontakte lege selv. Men er litt usikker på hvor langt over ikm jeg kan si jeg er. Er nå på cd 33. Utifra mine par siste sykluser ventet jeg ikm 14 okt, altså på det som nå ble cd 22. Da er jeg 11 dager over ikm. Utifra gjennomsnittet på alle syklusene skulle ikm vært 16 okt, på cd 24. Da er jeg 9 dager over ikm. Og hadde jeg hatt en 28 dagers syklus hadde ikm vært 20 okt, og jeg er da 5 dager over ikm. Så noen som vil synse litt?
enil85 Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Venter på IKM i dag, pleier normalt å få den på morgenen, men ikke fått noe ennå. Håper den ikke kommer, men tok en test i dag tidlig, og den var negativ, så kan vel kanskje ikke forvente noe annet enn at TR kommer i løpet av dagen. Beklager å skrive her siden dere har venta i flere dager, har bare litt behov for å snakke litt! Håper dere enten får positiv test, eller at TR kommer snart så dere kan prøve dere igjen!
Litenspire :D Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg kommer til å ringe legen min i de nærmeste dagne og spørre hvis ikke tr dukker opp. Kan oppdatere på denne tråden hvis jeg finner den igjen om noen dager Tror ikke legekontoret prioriterer de som venter på tr, så regner uansett at jeg må vente så lenge at jeg finner ut av ting selv.
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Og du er 6-7 dagers over ikm nå eller? Da burde vel jeg også vurdert sterkt å ta meg en tlf eller? Eller burde jeg vente til jeg er såpass over en 28dagers ikm?
Litenspire :D Skrevet 25. oktober 2010 #14 Skrevet 25. oktober 2010 Litt avhengig hvordan legen din er også, tror jeg. Min har en tendens til å bagatellisere alt man spør om, uten noe undersøkelse. Og jeg er ikke sånn som tar kontakt med lege så ofte heller. Fant en kul i underarmen for ikke så lenge siden. Før hun også kjente på den så sa hun bare: 'Er sikkert bare en betent kjertel'. Men hun kjente på den tilslutt da. også ble jeg sendt hjem.
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 #15 Skrevet 25. oktober 2010 Høres ikke ut som om den kjekkeste legen å gå til det der. Er egentlig veldig fornøyd med min. Fikk kjempe oppfølging når jeg var gravid. Tror han synes det var litt gøy å få en gravid dame på kontoret. Ikke misforstå altså, hihi, men snittalderen på pasientene der er sikkert 90+. Men han kan være litt vanskelig å forstå, og ganske håpløs på telefon. Vet ikke om de har fått seg resepsjonist... Hmm.
clarice_starling Skrevet 25. oktober 2010 #16 Skrevet 25. oktober 2010 Hei Jeg trodde også jeg skulle hatt mens i går (KAN være i morgen.. men KAN jo også være ustabil etter akkurat å ha tatt ut spiral.. 1.pp nå.. Men ingen mens og negativ test.. hvilken test har dere brukt? Litt kvalm i perioder, vært svimmel + +.. Men men.. må bare se..
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #17 Skrevet 28. oktober 2010 Hallo jenter.. Noe nytt med dere?? Tanta kom på besøk idag.. 6dpo. Frekt å komme uten å spørre syns jeg;) På tirsdag var det noe brun utflod (sorry detaljer) og vet ikke helt hva jeg trodde.. Men så kom TR idag da. Men da blir det 2pp snart. Og hvordan syklus har jeg nå liksom, når TR kom 6dpo? Jeg har hatt 28-29 dagers syklus såå lenge, også plutselig 35!.. Noen som vet?
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #18 Skrevet 28. oktober 2010 Nei her skjer det fint lite. Er på cd 36 idag. 14 dager over ikm ut i fra de tidligere syklusene. Og negative tester. Aarhh. Synes tr bare kan komme nå så vi kan prøve igjen. Og denne gangen skal jeg ha el tester. Ikke faen om jeg skal sitte som en tullingn på denne måten flere ganger.
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. oktober 2010 Åh så kjedelig! Men hvorfor blir det sånn, vet du noe? Må kjøpe el tester jeg også..
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #20 Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke peiling,desverre. Men håper jo det er noe så enkelt som at eggløsningen har blitt kraftig forsinket eller noe slikt. Viss jeg i det hele tatt har hatt el. etter at jeg sluttet med pillene. Skal beleilig vis til lege / gynekolog neste uke så tenkte å spørre om det også da. Blir forhåpentligvis litt klokere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå