Gå til innhold

Kjæreste som ikke er der 24/7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og kjæresten min ser hverandre 3-4 ganger i uken gpa jobben hans. Noen andre som er i samme situasjon? Jeg er ikke så bekymret for at han ikke skal kunne vært tilstede under fødsel, men mer hvis vannet går osv.

Har dere backup osv? Sover dere like godt når han ikke er der? Hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer kan være borte noen dager i strekk pga jobb og da er det umulig for han å komme seg hjem hvis fødselen begynner. Så jeg har min søster som backup. Men selvfølgelig håper jeg at han er hjemme akkurat da når det begynner, vil jo helst ha han der. Men kan han ikke så må jeg bare klare meg med søster :)

Skrevet

Min samboer jobber som pilot, og har frem til nå flydd turer der han har vært borte en natt av gangen... Har igrunn gått veldig bra, jeg har min søster som backup om han ikke skulle rekke det. Tror egentlig det har vært verre for han på de siste turene, han har ringt meg ofte.. Jeg har termin om to dager, så nå blir han mest mulig hjemme, men tar kanskje noen dagsturer:)

Skrevet

Mannen min har vært her for meg 24/7 inntil for halvannen mnd siden da måtte han reise til hjemlandet sitt. Gud jeg savner han, men tror faktisk han har det verre enn meg siden han går glipp av den voksende magen, alle bevegelsene og ikke minst fødselen. Jeg har både moren min, søster og tante som backup til fødselen, så regner med at en av dem kan i hvertfall.

Den siste tiden har vært veldig tung, men vi klarer og komme oss igjennom det på et vis og nå er det jo "bare" 3 dager igjen til termin og MAX 17 dager til hun garantert er ute. Vi reiser ned til han så fort vi er kommet oss etter fødselen. Trøster meg med at jeg har han der 24/7 når vi kommer ned og det hjelper mye. Han er en veldig omsorgsfull og fantastisk mann og tror han blir en fantastisk far til den lille prinsessen vår... *sukk*

Skrevet

Oisann! Huffda! Satser på at det blir gjennforening veldig snart da!

Je, her er det ikke gale, men ja, har lånt venninen min som backup jeg da, kan nikke skremme vettet av brødre, + foreldre osv bor i utlandet..hehe:)

Ja, det er godt vi 'ikke er helt alene da!! Men så typisk at det skjer når de ikke er her..hehe

40 dager her, så skal pines litt til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...