shewolf Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 I natt drømte jeg en del om sex.. og at jeg fikk orgasme. Jeg pleier ikke få store sammentrekninger når jeg får det til vanlig, men i natt våknet jeg hvertfall 3 ganger av sterke sammentrekninger som ved orgasme paralelt med de jeg fikk i drømmen Dette er driit flaut å spørre noen om, så jeg håper noen har opplevd det samme for jeg lurer på om det er farlig for babyen? Eller om det var noe som skjedde der? Er 21 uker på vei.
sarahmor Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Kremt ja,har opplevd det 2 ganger, i gang før 12 uke og da ble jeg dritredd noe kunne skje med babyen, og engang rundt uke 18....det har gått helt fint med babyen min ivertfall,har hatt 2 ul etter det. Men håper ikke det skjer no mer nå.
shewolf Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2010 Ok, så bra. herregud Kanskje det er hormonene.. , hmmm.. må le, har liksom aldri hatt DET problemet før. Føler meg som en tenåringsgutt.
Carina har to små gull Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Hehe.... dette har jeg opplevd flere ganger dette svangerskapet. Våkner av at jeg har orgasme. Mener jeg har lest av at det kommer av at man er ganske så hoven der nede. Opplevde det sist natt til igår. Er ikke noe farlig nei...
Fru Tuttemor Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Joda du er ikke alene,jeg har hatt et utalls slike drømmer som er skikkeli virkelige,er jo dritkåt når jeg våkner å må puste dette av meg Så lurer jeg jo på om jeg kun drømmer dette eller om jeg driver på med meg selv i søvne *flau* har aldri hatt det slik før graviditeten så det er vel hormoner
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Samme her også, hehe:-P Våkner av at jeg har orgasme, hehe
shewolf Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2010 Så godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Det teite er jo at jeg ikke har lyst på sex med forloveden, men om natta så tar det til tider helt av.. merkelig! Ja, det må være hormoner, har aldri vært sånn før. Kjæresten kommer hjem fra tur i dag, så får håpe jeg kan få ut litt hormoner på han I steden for å kaste det bort sånn. haha.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 24. oktober 2010 #8 Skrevet 24. oktober 2010 Dette har jeg opplevd flere ganger Ikke noe farlig. Det må jo være den beste oppvåkningen
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 hehe detter høres lovende ut for meg:) trodde jeg var eneste i verden...! har hendt meg ett par ganger, kåt kun i søvne hehe:) stakars mann:)
HappyCilla Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 He he det er godt å se at jeg har forbundsfeller der ute, trodde nesten jeg var alene om det jeg også Jeg har hatt det med jevne mellomrom helt siden jeg var barn!!! Skjønte jo ikke hva det var da, men fant det fort ut hva det var da jeg ettethvert ble tenåring;) Det har ikke bestandig vært forbundet med erotiske drømmer men også frustrerende situasjoner i drømmene, at jeg ikke får til det jeg skal etc. Har alltid sett på det som en gratis bonus og våkner alltid med et smil når det skjer:)
Maewin Skrevet 25. oktober 2010 #11 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har forstått det slik at gravide har veldig klare drømmer, og det merker jeg absolutt. Jeg har faktisk hatt to "våte" drømmer, og i den siste fikk jeg nesten orgasme og våknet opp og var ganske forvirret. Er vel ingenting farlig med det, bare en sær gravidgreie.
Mixit Skrevet 25. oktober 2010 #12 Skrevet 25. oktober 2010 Veldig ofte! Kaster meg rundt for å sjekke om samboern våkna av at jeg lå å jukka på dyna. Tragisk nok blir jeg aldri helt ferdig! Våkner før jeg ser stjerner.
Mama88 Skrevet 25. oktober 2010 #13 Skrevet 25. oktober 2010 Haha, må le litt for meg selv her Jeg har opplevd det samme selv, sikkert 10 ganger etter at jeg passerte 20 uker! Har tenkt at det sikkert hadde noe å gjøre med at jeg ikke har hatt sex siden jeg var 8 uker på vei... Samboer syns nemlig det er ekkelt å skulle ha samleie når han har en sønn inni magen min :/ Men som Mixit sier, jeg våkner alltid før jeg ser stjerner- noe som til tider kan være veldig frustrerende! Er jeg alene, pleier jeg som regel å fullføre, jeg ;p NOE glede må jeg da vel få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå