Gå til innhold

Hurra! Joiner dere her på 1. trim :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet svak positivt billigstrimmel fredag morgen 22. okt, ikm var søndag 24. okt. Testet igjen med stav på kvelden, denne var litt tydeligere. CB digital med ukeindikator bekreftet all tvil lørdag morgen, "GRAVID 1-2 uker". HURRA!:D

Har bestilt legetime til fredag neste uke og er kjempespent på tiden fremover. Håper virkelig lille rumpetrollet klarer å klore seg fast!!

Jeg ble gravid i 3. pp, var egentlig forberedt på å vente lengre - så er både overrasket, superhappy og forundra - dette er STORT!!

Gleder meg til å følge med på dere andre her inne:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endret nick ;)

Skrevet

Gratulerer!!:)) Akkurat komt inn her sjølv, fant ut at eg var gravid i går, etter å ha prøvd sia i sommer:)

Satsa på det vil gå bra for oss begge!:)

Skrevet

Gratulerer til dere begge!

Fant også ut at jeg var gravid i går, 1 dag etter ventet mens.

Blir morsomt å fölge hverandre.

Åssen er formen?

Skrevet

Gratulerer til deg og!:)) satser på at vi alle klarer og holde oss her inne og at vi kjeme oss over i 2. trimester!:)

Her er formen overraskande bra faktisk, så håper eg kanskje slipper unna det verste denne gangen:) var såå utrulig dårlig sist eg var gravid og det varte ikkje lengre enn 7 mnd:p

formen din da? og kor langt er dere på vei ca?

Eg er vel ca 4-5 veker i følge terminkalkulatoren på babyverden.no :)

Skrevet

Bra å höre!

Jo ifölge denne side, er jeg i min 5. svangerskapsuke. 4+2 da vel?

Så er jo helt nytt! :)

Jeg kjenner meg trött og sliten. Og moody. Blir lett trist, får lyst til å gråte. Og så har ett par ting begynt å smake litt rart...

Dessverre springvannet her. Bor i Sverige, og vannet her smaker mye klor. Hadde jo vent meg til det etter en stund her, men nå kjenner jeg den klorsmaken i munnen igjen... Äsj! Blir litt kvalm av det.

Havregröten smakte også rart i dag...

Så, jeg föler meg absolutt gravid, men det går da greit! :)

Skrevet

Hei jenter!:)

Gratulerer så mye til dere begge! Dette blir spennende:D Kommer til å følge dere her inne, er så koselig å ha noen å dele tanker, bekymringer og gleder med:)

Vi er så godt som like langt på vei alle 3 faktisk! Ifølge babyklar.no sin terminkalkulator er jeg 4+3 idag og har termin 1. juli 2011 <3 Ifølge babyverden.no er jeg 4+1 og termin 5. juli, så her spriker det litt, men man føder sjeldent på termin alikevel så det har vel ikke så mye å si:P

Hadde sist mensstart 22. sept, EL ca 8. okt og IKM 22. okt:)

Symptomene uteblir her faktisk. Utenom oppblåsthet, litt halsbrann og dogåing om natta. I går våkna jeg faktisk kl 7, var lys våken, men klarte og sove til kl 9, da måtte jeg bare legge meg til og lese, for kroppen var jo pigg og våken som bare det! Og det er meeerkelig til å være meg, jeg er nemlig et murmeldyr av en annen verden, så står sjeldent opp tidligere enn 11.30 i helga :P Men om det har noen sammenheng med graviditeten å gjøre vet jeg ikke, kan jo være enkelthendelse :)

Vel, ble et litt langt innlegg det her men, håper alt står bra til med dere idag, ønsker dere masse masse lykke til videre!! :D

Skrevet

Gratulerer :))

Fant ut torsdags kvelden at jeg er gravid..

Ikke noe jeg ønsket,men nå er det det.

Er 4uker og 5dager på vei.

I følge babyverden så har jeg termin 1.juli og i følge babyklar har jeg termin 29.juni!

Jeg regner med at det er babyverden og håper egentlig på det siden dattera mi har bursdag 27.juni og jeg ikke vil ha det enda nærmere bursdagen hennes :P

Skal til legen i dag.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...