Gå til innhold

HATER "svigermor", og hun drar BF i driten, hva er MINE rettigheter?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg må klare dette alene..

BF har en mor som nå i fem år har forsøkt å gjøre ting surt for oss, og hun unner verken meg eller sønnen sin noe godt. det utgir at BF blir VELDIG svak mot mor, og underkuet.. gjør han ikke som hu sier, er hun ikke intr i å være hans mor...

Hun slenger dritt som er sårene,hører BF som han har en gang tør han ikke si noe, eller så sier hun ting når ikke han er der.. jeg har ben i nesa og pleier å si i fra, men jeg har forsøkt å la det ligge for hans families skyld..

hun så ett bilde fra jeg var ett og sa spydig- jah.. da kan det jo bli spennende å se hvordan denne ungen blir da....!!!!!

Hun har også sagt: Du er full av feil og mangler, så kanskje legges ut på finn torget, og hun sa: venter dere en jente kan den hete julie.. da er i alle fall sjangsen for at ungen blir LITT pen i det minste det.. for alle som heter julie er pene... Jeg har fått nok, og det resulterer i masse krangling med BF og jeg orker ikke den påkjeningen!!!

Ikke liker "svigermor", at mine foreldre-kommende mormor og morfar GLEDER seg over dette og handler MASSE til vår kommende prins.

I tilegg har vi kjøpt oss ny familie bil, og hun tilbød å ta opp lånet for oss for å få billigere rente og forsikring, så vi takket naturligvis ja, men da ble det ett helvette da å!!:. vi fikk ikke velge hva bil vi ville ha, og hun har satt på en skyhøy forsikring, slik at HUN kan spare bonus..er en baktanke med alt.. jeg har sagt at vi tar over lånet selv, og kjøper en bil VI har lyst på.. men det tør ikke BF pga heksemoren sin..

Han jobber over 6o timer pr uke, likevel blir han pisket rundt av sine foreldre for å komme å gjøre "jobber" for de!.. i dag på en søndag- halv seks i dagtidlig måtte han dra opp på hytta deres for å jobbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi skulle egentlig vært i syden, men for andre gang klarte jo mora å FUCKE opp det å!!!

Jeg er glad i BF men detta blir faen ikke lett!! Han lyver en del for han tør ikke være ærlig mot meg når det gjelder foreldrene sine..

jeg må tenke på MINE rettigheter og ha ting klart- forbrede meg på at jeg blir alene.. prinsen i magen har ikke godt av å bli dratt i den dritten... glad i alkohol er Svigermor å.. og kommer aldri til å tørre å la hu passe ungen.. hu har passet hunden og valpen min som var nyfødt tidligere, og når vi kom hjem fant vi hu TOTALT DRITINGS i senga.!!!

Om jeg går i fra barnefaren: HVA er mine rettigheter, og hva er hans??? Jeg vil at min sønn skal bo hos meg! Men er det noen som vet noe om dette??? HJELP MEG!! så kan jeg nyte resten av tiden i svanger skapet og glede meg.. å drite i problemene ...

Velger å være anonym i første omgang.. man vet jo aldri med "svigermor":..

Fortsetter under...

Beklager men jeg har ikke noe svar til spørsmålet ditt, men ville bare si at du må stå på for ditt og være sterk. Kjempe trist og høre hvordan du har det og jeg håper virkelig alt ordner seg for deg. uansett hvilken vei. Lykke til. og ta vare på deg selv.

jeg har heller ikke noe svar til deg anngående rettigheter jeg heller.

Men du har snakket med BF din om dette ? at du har tenkt på og går fra han og at du ikke vil at moren hans skal ha noe med ungen og gjøre. det høres jo ganske slemt ut og nekte faren og ta med han til farmor men jeg skjønner hvor det kommer fra, jeg vil ikke at min unge skal møte farmor heller hu er respektløs og slenger dritt hele tiden og synes det er lite koslig og være på besøk hos hu , jeg har sakt det til hu men da ble hu bare veldig fornærma og snakker ikke med meg.Men BF burde skjønne at du vill det beste for unnge og han må ha gøts til og si fra moren sin at sånn hun gjør er ikke akseptabelt og fortsetter hu sånn er det like greit om dem kutter kontakten. og i værtsfall har du sikkert en sterk sak om besøkforbud mot svigermor. hu hørs ikke helt bra ut.

MASSE LYKKE TIL!

• 4 uker senere...

Hvis du går fra han før barnet blir født, sånn at dere ikke er samboere under fødselen, vil du automatisk få foreldreansvaret alene. Det kan også være veldig vondt for et barn og oppleve at foreldrene går fra hverandre, så hvis du uansett vil gå fra han, er det best å gjøre det før barnet blir født.

Hvis du tar kontakt med Amathea kan du få hjelp og opplysninger om hvilke rettigheter du har. Jeg er selv kommende alenemor, og har hatt mye hjelp fra Amathea.

Lykke til!

• 3 uker senere...
Gjest pizzadilla

For ei drittkjærring! jeg kjenner at jeg blir sinna og lei meg på dine vegne!

Er veldig lett å si at du bare må komme deg bort derfra, men det er jo ikke så lett å faktisk GJØRE det. Hun høres rett å slett ut som et menneske med store problemer, og hun burde vel ærlig talt ikke ha noe med et barn å gjøre i det heletatt.

Hvis du finner ut at du pakker tingene dine og drar så kan jeg fortelle deg at jeg vokste opp uten en far og jeg har klart meg helt utmerket :-) nå vet jeg jo ingenting om hvordan deres forhold kommer til å bli om du drar, men med venner og familie rundt deg har du alle gode muligheter for å klare deg fint med babyen :-)

Håper virkelig det ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...