Gå til innhold

Flere med blodige neser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje verre ut enn det er - har ikke blitt slått til, altså! :-)

Men synes det er så irriterende at jeg alltid har blod i nesa for tiden. Hver gang jeg snyter meg, eller svelger ned fra nesa og spytter etterpå (æsj, sorry ekle detaljer), så er det blod! Ikke sånn at det hele tiden renner, men det er liksom alltid der oppe i nesa et sted.

Regner med at det har med svangerskapet å gjøre. Flere enn meg som har det sånn?

Må legge til at jeg er utrolig tett i nesa om kveldene, uten egentlig å være forkjøla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og sånn hadde jeg det forrige svangerskap også. Har hatt det siden tidlig 2. trimester. Det er vel pågrunn av tørrere slimhinner sies det ;)

Skrevet

Samma her:/ Har aldri blødd så mye neseblod før:s Skjer opptil flere ganger i uken og er ofte tett og snørrete..Slimhinnene kan bli helt fucka under sv.skap så det er vel derfor.

Skrevet

Et lite tips:

Dra på nærmeste apotek å kjøp dere MULTIVITAMINER

Samme dag jeg startet på det sluttet blødningene i nesen.

Har hatt 2 svangerskap der jeg var mye plaget med neseblod til alle døgnets tider.

Multivitaminene får du kjøpt på apoteket å pillene er små å anbefales egentlig å tas når man er gravid.

Mange tror man kun skal ta desse GRAVID-tablettene de første 12 ukene å bare slutte.

Men man skal å burde gå på multivitaminer for å få mer energi å få i seg alt man trenger av vitaminer og mineraler.

Skrevet

Takk for tips!! Godt vi er flere og at plagene er uskyldige (men sinnsykt irriterende, spør du meg)!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...