Gjest Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Lille sjef på nesten 5 mnd begynte å få grøt om kvelden for 2-3 uker siden. Nå har han hatt feber de 2 siste dagene, hatt dårlig matlyst og vi har ikke klart å få i han grøt om kvelden. I går klarte jeg å lure i han grøt sammen med litt fruktmos. Men en liten time etter mat da han skulle legge seg, fikk han kjempevondt i magen, stakkars liten. Dette varte i nesten en og en halv time, før han bare sluknet av utmattelse. Han hadde da fått i seg litt sukkervann og det hjalp visst. Han har ikke reagert på grøten før, får sviskesaft eller mos til hver gang. Men kan det være at det ble litt for heftig med masse grøt igjen etter 2 dager uten grøt? Har fått i han fruktmos hver dag selv om han har vært syk. Kan det være at maten var for kald, at jeg ikke hadde varmet den godt nok? Erfaringer?
EgG Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tror ikke temperaturen spiller noen rolle. Kan jo få vondt i magen likevel. Jeg ville heller ikke lurt i han mat, men heller gi litt ekstra melk. La han bli frisk først, så kommer han seg til styrke og får igjen matlysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå