Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Her i heimen er det som følgende Jeg: multivit, omega 3, b-vit, bidronninggele, en slurk hostesaft inni mellom, melkesyrebakt til underlivet og midt i en rensekur for magen. Mannen min: multivit og omega 3 Vi har prøvd i snart 2 år, så denne periden prøver jeg det meste før neste steg. Hva tar dere?
Mammapudding Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg skal snart bytte ut minipilla med folat, og så tar jeg og datteren vår sanasol Samboern tar en multivit når han husker på det. Men vi er ikke begynt å prøve enda da
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 begynnte å ta krill,multivitamin og folat når i begynnte å prøve han tar krill og multivitamin
Noah 08. Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tar tran kapsler,sink og folat. Mannen tar tran,når han husker.. Første pp nå,spennende.. :-)
vilhababyasap Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Hos oss tar vi multivitamin, C, D og E vitamin, Folat(kun meg), Omega-3, Kalsium, Magnesium og sink. Har prøvd i 1 år nå, hadde det klaffet med sex i EL-perioden, så tror jeg vi hadde kommet et godt stykke videre... Jau jau, lykke til jenter:-)
katrineev Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 jeg tar omega 3 6 9 , multivitamin. melkesyretab antioxidanter og mineraler. tatt folat men tåler ikke laktose så imorra skal jeg finne en multivitamin som inneholder mer folat enn den jeg har idag. dette har jeg tatt en stund da jeg går hos homeopat. kun folaten som er ekstra nå da jeg prøver..
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2010 Tenkte også jeg skulle begynne med omega 3,6 og 9 isteden for kun omega 3. Det er bare så forbasket dyrt, mellom 290 kr og 360 kr har jeg sett.. Men det er jo verdt pengene vil jeg tru. Har ei datter som har atopisk eksem, med henne tok jeg kun omega 3. Er ikke sikker det spiller stor rolle, men det anbefales jo å ta 3,6 og 9..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå