Gå til innhold

Flere som venter nr.2?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ei jente på 1,5 år og merker det er veldig slitsomt ja. kvalmen er også værst med meg om kvelden. da man liksom skal slappe av og hente krefter, så ligger jeg bare på sofan og prøver eksistere.. Men kvalmen gikk over ganske tidlig i forrige svangerskap, så går bare å venter på at den skal gi seg!! er ca 9 uker nå..

Jeg venter nr. 2, har ei jente på 4 år. Er faktisk litt glad nå for at vi ventet såpass lenge med nr. 2, fordi hun klarer mye selv. Heldigvis er jeg i relativt god form, bare litt ekstra trett på ettermiddag/kveld.

Vi fikk en liten forsmak på å ha to barn i helga, da jeg hadde min lille niese på overnatting. Hun er 1 år. Det gikk kjempefint, er som sagt glad for at det blir litt aldersforskjell på barna.

Vi har en aktiv gutt på nesten 2, så det er ikke så mye tid til å sette seg ned å kjenne på ting, for å si det sånn. :-) Er heldigvis ikke særlig plaget av kvalme og tretthet ennå(??), så foreløpig går det veldig greit. Gleder oss til nr 2 i juni - tror 2årigen også vil syns det er stas.

Annonse

Vi har en aktiv krabat som er 20 mnd. Han er ikke vrang, men finner hele tiden på andre ting enn det han burde gjøre (sikkert som alle andre unger) men kjenner jeg har så lite tålmodighet for tiden :( Er glad jeg har en mann som har mulighet til å dra lasset litt. Tror det blir en fin aldersforskjell, da, sånn ca 2,5 år :)

Har en sønn på 2 år 9 mnd, som vil være 3,5 når nr 2 kommer. Er alenemamma (enn så lenge- det er litt logistikk som må gjøres) men har en sønn som er veldig viljesterk, men lyttende på samme tid. Vi prater sammen og han svarer meg når han er uenig, så prater vi om det :) Men ikke snakk om at han får viljen sin, det er det ikke. Men han er nok ikke helt klar for å bli storebror... hehe

Har en gutt på 19 mnd, er 7+0 i dag, så gutten vil være 2 år og 3 mnd når baby forhåpentligvis kommer.

Formen er desverre dårlig, veldig kvalm og veldig trøtt, men gutten er i barnehage tre dager i uken og da passer jeg på å bare sove, også sover jeg når han tar luren sin, så da går det på ett vis=)

• 4 uker senere...

hey,har en jente selv på 3,5 år og det er veldig slitsomt å være gravid og passe på henne samtidig..men tror og håper det blir bedre når kvalmen og oppkasten er over..er veldig spent på hvordan det blir med et på 4år og et nyfødt barn..men satser på litt hjelp fra familien da.

håper kvalmen og oppkast gir seg snart når jeg entrer 3måneder som det gjorde sist..er sykemeldt fortiden på grunn av det,så vil litt tilbake til det vanlige snart...lykketil til deg og håper du blir bra snart.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...