Gå til innhold

Bestiller snart mammatøy jeg...6 uker på vei:)

Anbefalte innlegg

Merker at det er ubehagelige over bukselinningen på olabuksa mi. VET jeg bare er 6 uker på vei, men dette er nr 2 og man får visst mage tidligere andre gang. Sist måtte jeg begynne å bruke mammabukse i uke 12. Jeg hadde ikke mage, men det strammet ubehagelig slik som nå. HVis jeg fortsatt er gravid om tre -fire uker så er det på tide med mmambukse.

Tja...det er vel bare en dårgig unnskyldning for å få kjøpt seg noe tøy knaskje...

Planen var egentlig å kjøpe en 50 mm linse til mitt kamera, men....det er kanskje bedre bruk av pengene..

Fortsetter under...

Er det sant?? Jeg ahr hørt at man får mage tidliger med nr to. Nå er jeg i 6. uke og synes allerede at den ene buksen strammer. jeg har ikke lagt på meg for jeg har jgget tre ganger i uken inntil jeg fant dette ut...

heldige deg soom har bukser liggende:)

Sånn er det her også :-( Buksene strammer og magen buler. Var redd de på jobben skulle se det i går. Får ikke skjult det bak store klær heller da jeg jobber med trening og bør ha litt ettersittende klær. Venter nr 3. Begynte med mammabukse i uke 8 sist. Da orket jeg ikke mer stramming på magen. Er 6+1 i dag.

Jeg er 10+1 og merker ikke noe enda :o( Husker sist også at jeg gikk leeeenge og ventet på at magen skulle poppe ut. Har i tillegg vært gravid nylig en gang hvor det gikk galt, så trodde at jeg skulle kunne kjenne livmoren nå.

Men jeg har derimot hatt en del luft i magen i perioder denne gangen, så høyere oppe har jeg sett gravid ut, synes jeg.

Men har lagt på meg en del etter nr.1, så det er vel egentlig bare greit at magen ikke kommer så veldig enda, for har for mye fra før nå. Men utrålmodig som jeg er, så vil jeg at alt helst skulle skjedd i går, og jeg ser frem til å finne frem litt gravid-tøy å føle meg skikkelig gravid. :o)

det er rart, vi blri utålmodige og venter...så i 3.tri hater vi hele greia og kan ikke føde fort nok. Godt vi ikke er elefanter:) 9 mnd er lenge nok!

gleder meg til å fine en skikkelig fin bukse:=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...